General

Puc jugar?

Inclusió, reconeixement de la diferència. Diferents a què? Igual que qui? És més divertit ser cadascú diferent o ser tots iguals?
Un nen petit tocant un timbal i envoltat de confetti
Una mà de contes: En Tim i la Banda
En aquests contes, els protagonistes són especials, són diferents de la resta, i això els exclou. Però precisament per això ens poden ensenyar coses noves o ajudar-nos quan menys ho esperem. Podem volar amb la capa del marcianet, imaginar què hi ha darrere d'un color, salvar el poble d'un perill o donar ritme a la vida.

 

BERNAT, FORT COM UN OS

Un os ferotge té atemorit tot un poble i es menja tota la mel. Encara que ningú li fa cas, el Bernard s'ofereix per enfrontar-se amb l'os i solucionar el problema. Sortosament, la solució al problema no vindrà per la força. Al final, tothom reconeix el Bernat, que encara que és un nen, fa honor al que significa el seu nom: fort com un os. Com salva el Bernat el seu poble de l'os ferotge?

 

EL MARCIANET LLEIG

El marcianet lleig. L'aneguet lleig en versió marciana, amb introducció d'un nen que no vol menjar i li expliquen un conte. La pregunta amb què encapçalem el títol d'aquest apartat vol posar en relleu el moment de la reconciliació. Cadascu posa el millor de si mateix per poder compartir. Bon profit!

 

COLORS

Colors. L'Eva és una nena especial, juga sola i té el seu món particular. A classe comparteix taula amb els companys. Amb un d'ells, l'Eva pateix una crisi. Però el nen no s'espanta i aconsegueix establir un vincle amb ella a partir d'un color i d'un somriure. Què fan a l'escola perquè tothom pugui jugar amb l'Eva?

 

TIM I LA BANDA

Tim i la banda. Què necessita la Banda Municipal perquè soni bé?

Anar al contingut