La CCMA aconsegueix la millor audiència digital des de l'octubre del 2017

Som la televisió més vista per internet a Catalunya al març

Segons les dades de Comscore del mes de març, TV3 obté 2.253.000 usuaris únics, i Catalunya Ràdio arriba als 528.000 usuaris a Catalunya. El conjunt de la CCMA aconsegueix 2.637.000 usuaris, el 49,3% dels internautes catalans
Comscore - Març 2019

Segons les dades d'audiències digitals de Comscore corresponents al mes de març del 2019, TV3 és la cadena de televisió líder a internet a Catalunya amb 2.253.000 usuaris únics i uncreixement d'un 18% respecte al març del 2018. Al conjunt d'Espanya, TV3 arriba als 2.768.000 usuaris (un 8% més respecte al març del 2018).

TV3 és, també, la cadena líder a Catalunya en consum de vídeo per ordinador a internet, amb 404.000 espectadors únics de vídeo des d'ordinadors a Catalunya. A Espanya són 684.000 els espectadors únics de vídeo des d'ordinadors, i puja un 1% respecte al mes anterior.

Per la seva banda, Catalunya Ràdio aconsegueix 528.000 usuaris únics a Catalunya, amb una espectacular pujada del 71% respecte al mes anterior i un 2% respecte el març 2018. Catalunya Ràdio també obté i 665.000 usuaris únics a Espanya, un 5% respecte el març de 2018.

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) obté 2.637.000 usuaris únics a Catalunya i un abast del 49,3% del conjunt d'internautes. Això significa un creixement d'un 28% respecte al març del 2018. La CCMA és el segon grup audiovisual a Catalunya. A Espanya, la CCMA registra la seva millor audiència digital des de l'octubre del 2017, amb 3.461.000 usuaris únics.

Segons dades internes d'Adobe Analytics, els capítols 326, 324, 329, 323 i 328 de la sèrie "Com si fos ahir" són els continguts més vistos de TV3 per internet al març. A continuació també ocupen un lloc destacat el "30 minuts" amb el reportatge "El sexe ignorat", el "Polònia" del 7 de març i El cant de "L'estaca" com a final de la manifestació del 16M a Madrid.

La sèrie de sobretaula "Com si fos ahir", doncs, continua captant plenament l'atenció dels usuaris, i situa gran part dels seus capítols -com cada mes- al capdavant del rànquing. Al capítol més vist, el 326, en Miquel té la intenció de parlar amb la Noe. Abans, queda amb la Clàudia i en Joan per celebrar l'aniversari de la Clàudia en un restaurant, però la Noe els enxampa:

 

A continuació de la sèrie se situa de manera destacada el reportatge del "30 minuts" "El sexe ignorat", sobre el desconeixement anatòmic femení, al qual se suma un imaginari ple d'estereotips que costa molt de desterrar:

 

Després d'aquest reportatge, pren posició destacada el "Polònia" corresponent al dia 7 de març, un dia abans del Dia Internacional de la Dona. En aquesta ocasió, Quim Torra (Ivan Labanda) vol celebrar el Dia Internacional de les Dones, i es vesteix de la icona del feminisme,"Rosie la Rebladora", per demostrar el seu compromís amb la causa. La sorpresa és seva en veure que no ha estat l'únic a tenir la mateixa idea:

 

En el consum de vídeo el mes de març també ha destacat aquest vídeo informatiu amb l'emblemàtic cant de "L'estaca", de Lluís Llach, com a final de la manifestació del 16M, en què una cinquantena d'organitzacions i entitats catalanes i espanyoles van reunir 120.000 persones a Madrid contra el judici de l'1-O al Tribunal Suprem.