Antonio i la fàbrica d'emocions
Les emocions han estat el motor del documental "El Mago Pop: la il·lusió del Paral·lel". El director, Lluís Escarmís, explica com ha viscut en primera persona el seguiment d'Antonio Díaz i del seu somni d'acollir al Teatre Victòria de Barcelona el millor espectacle de màgia del món
Antonio i la fàbrica d'emocions
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player
Del director d'"El Mago Pop: la il·lusió del Paral·lel"

Antonio i la fàbrica d'emocions

Les emocions han estat el motor del documental "El Mago Pop: la il·lusió del Paral·lel". El director, Lluís Escarmís, explica com ha viscut en primera persona el seguiment d'Antonio Díaz i del seu somni d'acollir al Teatre Victòria de Barcelona el millor espectacle de màgia del món

Enllaç a altres textos de l'autor

Director d'"El Mago Pop: la il·lusió del Paral·lel"

TEMA:
Impulsem Cultura

Com si d'un espectacle de l'Antonio Díazel Mago Pop, es tractés, les emocions, des del primer dia, han tingut un paper principal en la producció d'aquest documental.

 

L'emoció del dia que el vam concebre, el 17 de juliol del 2019, després d'entrar per primera vegada a un Teatre Victòria en obres i veure el munt d'històries que hi havia allà dins. Aleshores, vam decidir llençar-nos-hi de cap.

 

Celebració de la nit de Cap d'Any del 2019 amb l'espectacle 'Nada es imposible', d'Antonio Díaz, el Mago Pop.

 

Les emocions tan especials durant tots els rodatges, fins al Cap d'Any del 2019. Veure créixer en primera persona un projecte com el de l'Antonio, amb un equip totalment implicat, ens va enganxar i va fer que més d'una vegada perdéssim la noció del temps i sovint també de la quantitat de material que estàvem enregistrant.

 

El Teatre Victòria va estar tancat sis mesos el 2020, arran de la pandèmia de la Covid-19.

 

I també les emocions, difícils de descriure, viscudes durant tot el confinament. A causa de la pandèmia, el projecte del documental s'aturava, sense un futur clar. Viure la lluita i esforç de tot l'equip del Victòria per mantenir el teatre viu, juntament amb les ganes que teníem d'explicar-ho i el suport i consells de l'equip del programa "Sense ficció", van ser claus per trobar un nou enfocament al documental, després de digerir que el final no seria a Broadway, com teníem pensat.

 

La temporada 2019-2020, 'Nada es imposible' hauria estat l'espectacle amb més espectadors de la història a Barcelona, només amb sis mesos en cartell.

 

L'agost del 2020 es torna a obrir el teatre i ens tornem a trobar. L'emoció tornar a ser el denominador comú quan assistim als assaigs, quan l'equip ens comparteix les seves vivències i quan comencem a entrevistar tots els col·laboradors. Anem descobrint bellíssimes persones, amb qui les entrevistes previstes de trenta minuts de durada s'acaben transformant en xerrades sense límit de temps sobre l'Antonio, la màgia, l'emoció i el futur del teatre.

 

El 2 de setembre del 2020 es va estrenar la segona temporada de 'Nada es imposible' al Teatre Victòria, que continua en cartell. 

 

I finalment, arriba la postproducció. Moment en què totes les idees han d'agafar la forma final. Moment en què tot el que havíem somiat s'ha d'explicar en 60 minuts. Transmetre tot el que hem viscut ha estat un procés difícil i ple també de tot tipus d'emocions.

Des de l'agraïment cap a l'Antonio i el seu equip, cap a la Televisió de Catalunya i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i amb la certesa que aquest documental ha ajudat la nostra indústria i ajudarà la cultura, i al Paral·lel només ens queda desitjar que, ni que sigui un moment, vosaltres també us emocioneu.

 

#ImpulsemCultura

 

ARXIVAT A:
Impulsem Cultura

NOTÍCIES RELACIONADES

VÍDEOS RELACIONATS

Anar al contingut