Avui, a les 22.05, a TV3

"Polònia"... i tant que tornen!

El programa arriba als 15 anys en antena i l'inici de la temporada estarà marcat per l'arrencada de la precampanya electoral. Es preveuen unes setmanes de forta intensitat política que el "Polònia" haurà de passar pel seu sedàs humorístic, amb els personatges ja coneguts per l'audiència i els protagonistes nous que el dia a dia ens ofereixi

"Polònia" torna amb els personatges ja consagrats del programa
"Polònia" torna amb els personatges ja consagrats del programa

A banda dels personatges ja consagrats del programa, com Carles Puigdemont, Artur Mas, Mariano Rajoy, Oriol Junqueras, Anna Gabriel, Pablo Iglesias, Pedro Sánchez o Soraya Sáenz de Santamaría, per citar-ne només alguns, el "Polònia" estarà atent a l'actualitat política per incorporar aquelles personalitats que destaquin en el panorama polític català i espanyol. Segur que hi haurà nous personatges i noves situacions en una etapa que es preveu que serà apassionant.

Després d'11 temporades en antena i més de 400 capítols emesos, el "Polònia" gaudeix d'una salut de ferro.

Audiències del programa

"Polònia" va tancar per vacances al juny amb unes xifres d'audiència excel·lents. Malgrat l'aparició de la pandèmia de la Covid-19, el programa es va saber adaptar a la nova situació, va ser present a la cita de cada dijous i l'audiència va saber reconèixer aquest esforç. Així, la temporada 2019-2020 va obtenir una mitjana de 559.000 espectadors i una quota de 21,2%. Unes xifres importants per a un programa que s'emet des del febrer del 2006; no hi ha senyals de cansament de l'audiència. la millor dada es va obtenir el 24 d'octubre amb una quota del 30,4% i 803.000 espectadors.

"Polònia" és el programa líder clar de la seva franja. Una dada molt significativa és que el programa d'humor dels dijous gaudeix d'un 69,3% de fidelització, que vol dir que 7 de cada 10 persones que el veuen s'hi queden fins al final. A més, té una mitjana setmanal de 45.200 usuaris únics i 85.700 reproduccions en directe i a la carta. Durant aquest període se n'han fet 3,5 milions. A les xarxes socials ha estat el tercer programa de TV3 més comentat, amb 309.000 missatges segons dades de Kantar Media.

Anar al contingut