
Elisenda Carod busca la "Persona infiltrada" en una família molt musical
La locutora i presentadora haurà de trobar la veu discordant en una família amb tradició operística de Sant Llorenç Savall

Elisenda Carod és la famosa convidada en aquest episodi de "Persona infiltrada". La locutora i presentadora jugarà amb una família molt musical de Sant Llorenç Savall.
L'Elisenda ha de posar-hi tots els sentits per mirar de desemmascarar la veu discordant d'una família amb tradició operística.
El programa
En cada capítol, una cara coneguda passarà dotze hores amb una família amb l'objectiu de descobrir qui no en forma part realment i és, per tant, la persona infiltrada. Tant la família com la persona convidada competiran per aconseguir els 5.000 euros de premi que hi ha en joc. Els espectadors també hi podran jugar des de casa, a través de l'aplicació de TV3, i optar al premi en cas que el famós o famosa encerti qui és la persona infiltrada.