Els i les joves de Catalunya es mereixen tenir referents socials i continguts en català a les xarxes socials. Amb 'Mood Z' ens enfrontem amb el gran repte de crear una comunitat de joves connectada per l'entreteniment i la cultura. En l'era de la immediatesa, TV3 aposta per un projecte transversal, impulsat per joves i centrat a crear un univers digital protagonitzat per allò que interessa la generació Z, la primera generació que ha nascut amb un smartphone a la mà. 'Mood Z' és el resultat d'una aposta clara pel "digital first". Creem, produïm i compartim continguts exclusius per a xarxes socials, i arribem allà on es troba l'audiència que en els últims anys s'ha desconnectat més de la televisió. A 'Mood Z' impulsem un equilibri entre la divulgació i l'entreteniment, amb continguts socioculturals que donen veu a tota una generació. Volem demostrar que els zetes som una generació conscienciada, és per això que el feminisme, la llibertat sexual, l'activisme social i el debat dels temes que preocupen els joves seran peces fonamentals dels continguts que diàriament emetrem a Instagram, YouTube, Twitter i Tik Tok. Sens dubte, la gran virtut de 'Mood Z' és que és un projecte ideat i produït per la mateixa generació Z. Us asseguro que és un orgull dirigir aquest grup de bojos i boges per la televisió i les xarxes socials. I és que l'equip del programa està format per joves professionals amb edats compreses entre els 17 i els 27 anys, facilitant molt més que la nostra audiència s'identifiqui amb els rostres del programa. En definitiva, qui millor que els joves per fer continguts per a joves?