Un projecte ideat (i produït) per la generació Z
El programa és una aposta clara pel digital, creem continguts exclusius per a xarxes socials i arribem allà on es troba l'audiència que en els últims anys s'ha desconnectat més de la televisió
Un projecte ideat (i produït) per la generació Z
"Mood Z"

Un projecte ideat (i produït) per la generació Z

El programa és una aposta clara pel digital, creem continguts exclusius per a xarxes socials i arribem allà on es troba l'audiència que en els últims anys s'ha desconnectat més de la televisió

Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player

Els i les joves de Catalunya es mereixen tenir referents socials i continguts en català a les xarxes socials. Amb 'Mood Z' ens enfrontem amb el gran repte de crear una comunitat de joves connectada per l'entreteniment i la cultura. En l'era de la immediatesa, TV3 aposta per un projecte transversal, impulsat per joves i centrat a crear un univers digital protagonitzat per allò que interessa la generació Z, la primera generació que ha nascut amb un smartphone a la mà.

'Mood Z' és el resultat d'una aposta clara pel "digital first". Creem, produïm i compartim continguts exclusius per a xarxes socials, i arribem allà on es troba l'audiència que en els últims anys s'ha desconnectat més de la televisió. A 'Mood Z' impulsem un equilibri entre la divulgació i l'entreteniment, amb continguts socioculturals que donen veu a tota una generació. Volem demostrar que els zetes som una generació conscienciada, és per això que el feminisme, la llibertat sexual, l'activisme social i el debat dels temes que preocupen els joves seran peces fonamentals dels continguts que diàriament emetrem a Instagram, YouTube, Twitter i Tik Tok.

Sens dubte, la gran virtut de 'Mood Z' és que és un projecte ideat i produït per la mateixa generació Z. Us asseguro que és un orgull dirigir aquest grup de bojos i boges per la televisió i les xarxes socials. I és que l'equip del programa està format per joves professionals amb edats compreses entre els 17 i els 27 anys, facilitant molt més que la nostra audiència s'identifiqui amb els rostres del programa. En definitiva, qui millor que els joves per fer continguts per a joves?

VÍDEOS RELACIONATS

Anar al contingut