Les xifres de La Marató 2016
La Fundació La Marató de TV3 va ser creada amb l'objectiu de promoure la recerca biomèdica i de posar en marxa campanyes de sensibilització i difusió de les malalties de què tracta el programa La Marató de TV3.
Durant el 2016, la Fundació va administrar 11.568.404 , procedents dels donatius recaptats en La Marató 2016, així com d'aportacions d'empreses col·laboradores, interessos bancaris i altres fonts d'ingressos.
Aquests recursos permetran impulsar la recerca biomèdica d'excel·lència a Catalunya sobre l'ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, així com també cobriran la campanya de sensibilització social prèvia al programa.
Els comptes de la Fundació van ser aprovats pel Patronat en la reunió del 18 de maig del 2017, després de ser auditats per PricewaterhouseCoopers Auditors.