Una imatge gràfica feta amb el cor

Un potent "BUM BUM", acompanyat de l'eslògan "La Marató sempre batega", protagonitzen la campanya gràfica de La Marató 2022. Creada per Camil Roca (K1000) i I'àrea de Màrqueting i Vendes de la CCMA, aquesta imatge pretén expressar que La Marató sempre ens acompanya a través de la sensibilització i l'impuls de la recerca per aconseguir més qualitat i més esperança de vida.

Un treball en equip que han presentat la directora de Màrqueting i Vendes de la CCMA, Núria Fargas; el director de l'àrea de Promoció i Estratègia de Marca de la CCMA, Àlex Marquina, i el director creatiu de la campanya gràfica i audiovisual, Camil Roca.

"BUM BUM" és l'eix per explicar la campanya per la salut cardiovascular, que ens dona un so; el color s'acosta a les tonalitats del cor i el "claim" expressa qui fa bategar tots els catalans any rere any", expliquen els creatius. "Bategar és inherent del cor però qui fa bategar Catalunya, any rere any, és La Marató. D'aquí neix la nostra inspiració", afegeixen.

La imatge s'ha aplicat a un cartell i un fullet divulgatiu, dissenyats per Ogilvy i K1000, que es difondran arreu de Catalunya a través de les activitats solidàries i de les sessions divulgatives i que ja es poden descarregar a la web de La Marató. També s'adaptarà a altres suports, com les banderoles municipals, que vestiran els carrers de les principals ciutats catalanes a principis de desembre.

ENLLAÇOS

Cartell

Fulletó divulgatiu

Dossier de la campanya de sensibilització

 

Anar al contingut