Una crida a la participació

"Serem més forts", l'himne coral de l'espot de La Marató

Els cantants Miki Núñez, Suu, Elena Gadel, Lildami, Gemma Humet, Antonio Orozco, Nina, Dyango, Marina Prades, Eduard Costa, Joan Garrido, Sicus Carbonell, Ferran Massegú, Joan Rovira, Ju, Aiala, David Busquets i Sara Terraza; i els grups Buhos, Las Migas, Doctor Prats, La Follie, Maruja Limón i Els Catarres participen en aquest himne coral que neix de la composició original de Jordi Cubino

Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player

En una Marató excepcional com aquesta, l'espot d'aquest any té com a protagonista una cançó interpretada de manera col·lectiva per 24 artites i formacions d'estils i gèneres molt diferents: alguns, joves promeses; d'altres, amb una llarga i exitosa trajectòria.

Miki Núñez, Suu, Elena Gadel, Lildami, Gemma Humet, Antonio Orozco, Nina, Dyango, Marina Prades, Eduard Costa, Joan Garrido, Sicus Carbonell, Ferran Massegú, Joan Rovira, Ju, Aiala, David Busquets i Sara Terraza; i els grups Buhos, Las Migas, Doctor Prats, La Folie, Maruja Limón i Els Catarres interpreten "Serem més forts", el tema compost per Jordi Cubino.

El Parc Audiovisual de Catalunya, a Terrassa, va ser l'escenari triat per crear l'estudi de gravació on es va enregistrar la cançó, en directe i seguint totes les mesures vigents de seguretat sanitària. Els artistes estaven separats per mampares de metacrilat, amb un micròfon bidireccional a cada banda. Al mig, un piano per harmonitzar les veus.

 

L'espot es va gravar a l'octubre i el dia del rodatge la Laia Ferrer va conversar amb alguns del artistes que protagonitzen aquest espot tan especial.

Un missatge que interpel·la directament a tota la ciutadania

L'espot forma part d'una campanya que té com a eslògan "Aquesta Marató toca a tothom". Un any més, fa un pas endavant " amb el 'claim' probablement més coral i participatiu de tota la història de La Marató", afirma Àlex Marquina, cap de l'àrea de Promoció i Estratègia de Marca de la CCMA. A més, en aquest cas, segons Marquina, "va més enllà i es converteix en un himne, interpretat conjuntament per una representació dels millors cantants i grups del panorama musical català, que posen veu a tota la ciutadania".

Per elaborar la campanya de La Marató, el Departament de Màrqueting de TV3 ha treballat conjuntament amb l'agència creativa Ogilvy, amb Camil Roca com a director creatiu, i la productora Oxígeno.

VÍDEOS RELACIONATS

Anar al contingut