La Fundació La Marató de TV3 participa en una jornada sobre els ODS

La Fundació La Marató de TV3 presenta al sector empresarial els seus ODS

PwC Barcelona organitza una jornada en què la Fundació ha explicat com les seves accions contribueixen als Objectius de Desenvolupament Sostenible marcats en l'Agenda 2030 de les Nacions Unides

Els àmbits d'actuació de la Fundació La Marató de TV3 han estat protagonistes d'una jornada organitzada per PriceWaterhouseCoopers Barcelona i adreçada al sector empresarial. "Els ODS en acció: oportunitats per a empreses" ha estat un punt de trobada entre organitzacions com la Fundació La Marató TV3 i diferents empreses que busquen aliances i partenariats amb l'objectiu d'acomplir l'Agenda de Sostenibilitat establerta per les Nacions Unides.

"Els objectius de la Fundació La Marató de TV3 coincideixen plenament amb dos dels Objectius de Desenvolupament Sostenible: fomentar i promoure la salut i el benestar a partir de la recerca biomèdica i educar i sensibilitzar la societat amb campanyes de divulgació i de participació", ha explicat el director de la Fundació, Lluís Bernabé. Per assolir aquests dos objectius, la Fundació també en posa en marxa un tercer, el de les "aliances estratègiques amb diferents sectors de la societat". Amb les diferents institucions i entitats no només s'estableixen lligams, ha emfatitzat Bernabé, sinó que "la Fundació les empodera perquè siguin protagonistes del projecte La Marató".

El compromís de la Fundació amb la millora de la qualitat i de l'esperança de vida de les persones "forma part del seu ADN", ha declarat el director. Amb gairebé 173 milions d'euros recaptats al llarg de 26 anys, s'han impulsat 794 projectes de recerca i innovació, que han implicat 7.300 investigadors, han creat 377 llocs de feina d'alta qualitat i han permès formar 2.500 científics. Per Bernabé,  aquests són xifres que demostren la "clara aposta per la recerca i la innovació en la consecució de l'objectiu de la salut".

De les campanyes educatives prèvies a cada edició de La Marató, que cada any arriben a 235.000 joves, Bernabé n'ha destacat l'alt nivell de qualitat: "S'educa en valors socials, com el respecte i l'empatia, esborrant-ne l'estigma i, a més, es desperten vocacions científiques."

El director ha conclòs la seva intervenció animant les empreses que encara no formen part del projecte a vincular-se amb les accions de la Fundació: "Els ODS són una gran oportunitat per als ciutadans i per a les empreses. Els ODS som tots."

 

 

Anar al contingut