Ja sabíem que els youtubers i els influencers són els grans referents dels joves adolescents, les noves estrelles del pop, els futbolistes del segle XXI. I així es va poder comprovar en el tercer capítol de "Les de l'hoquei". Amb el seu "cameo" com a espectadora d'un partit del Minerva, Melo Moreno o, el que és el mateix, YellowMellowMG, va aconseguir que les grades del pavelló s'omplissin de gom a gom. I és que aquesta jove nascuda a Perpinyà l'any 1984 té més d'1.700.000 subscriptors al canal de YouTube de YellowMellow (més 1.200.000 en el canal dedicat al projecte musical Melo More) i aplega 765.000 seguidors al seu compte d'Instagram. Publica vídeos on fa monòlegs de temes atractius per a la gent de la seva generació, els dona una visió personal i els enriqueix amb tocs d'humor. Parla sense pèls a la llengua de temes actuals i molt diversos com la condició sexual (ella diu que li agraden les noies), moda i tendències, tatuatges o pentinats. Si fa un vídeo recreant petons de pel·lícula, arriba a dos milions i mig de reproduccions (o, com diria ella, 2.5M). Fins i tot, és capaç de fer un experiment per buscar parella al personatge de l'Elsa, de la pel·lícula infantil "Frozen".      Però què vol dir YellowMellow? Tot i que el nom a les xarxes socials es podria relacionar amb una expressió en anglès i d'origen hippy per referir-se a estats d'absoluta relaxació, ella mateixa ha explicat que, quan el va escollir, buscava fer un joc de paraules amb el seu nom real, Melody, que comença igual que "melocotón" en castellà, i el color groc. Diu que els préssecs d'aquest color li encanten. A banda de diferents aparicions en altres canals de YouTube, publicitat, videoclips o ara a "Les de l'hoquei", la creativitat de la Melo sembla no tenir límits. També canta i, ara, el seu projecte musical és una de les seves prioritats. De fet, el seu primer single,  "Phantom Limb" (2015), va aconseguir una gesta increïble: desbancar a iTunes ni més ni menys que Lady Gaga. Molts dels seus vídeos també recullen versions de temes de cantants coneguts o reptes com el d'interpretar amb la guitarra les cançons més escoltades a Spotify.