Un estiu com no l'havies vist mai

"Imagina!": donem la benvinguda a l'estiu amb les veus de Miki Núñez i Mariona Escoda

Aquest dijous hem estrenat la campanya d'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio amb la cançó que serà la banda sonora de la programació estiuenca: "Llums de mitjanit". Miki Núñez i Mariona Escoda, el presentador i la guanyadora d'"Eufòria", són els encarregats de posar música al nostre estiu

Al juny, com cada any, s'estrena la campanya d'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio, que aquest any té com a lema "Un estiu amb TV3, Catalunya Ràdio i Vichy Catalan... Imagina!".

Després de dos anys de pandèmia, la campanya d'aquest any convida a despertar i trencar la monotonia amb un missatge carregat d'optimisme. Una reivindicació de la creativitat que tothom té a dins, i que a l'estiu brilla amb una intensitat única.

Els artistes Miki Núñez i Mariona Escoda ajudaran a transmetre aquest esclat de vitalitat amb la cançó "Llums de mitjanit", de Miki Núñez, que es va estrenar al final de l'última gala d'"Eufòria".

La cançó, que a partir de la mitjanit d'aquest dijous estarà disponible a les principals plataformes digitals, la van assajar els tres finalistes, com hem pogut veure al "Telenotícies". La Mariona, la Núria i el Triquell han explicat com, per a ells, la cançó és una crida a "empoderar-se i viure el present".

 

Amb la cançó de l'estiu, TV3 i Catalunya Ràdio continuen apostant per cantants de l'escena musical catalana. Durant l'última dècada han protagonitzat la campanya d'estiu Els Amics de les Arts (2021), Suu (2020), Lildami (2019), Koers (2018), Pau Guillamet "Guillamino" (2017), La Soul Machine (2016), Projecte Mut (2015), Pepet i Marieta (2014), Els Catarres (2013), The Pinker Tones (2012) i The Pepper Pots (2011).

Imagina!

Amb la campanya d'aquest estiu, el Departament de Màrqueting de la CCMA fa un brindis per la imaginació, per crear realitats que surtin de la monotonia. Per fer-ho, suma el concepte creatiu "Imagina!" a tot l'univers iconogràfic de l'estiu amb la tècnica d'animació "stop motion", que en la variant d'animar persones i objectes reals es coneix com a "pixelation".

La campanya d'estiu de TV3 remet a obres d'art icòniques però des d'una perspectiva nova
 

Aquest esclat d'imaginació té un fil comú a totes les peces de la campanya: totes remeten a obres d'art icòniques, clàssiques i contemporànies. Es vol crear així complicitat amb l'audiència i els usuaris de TV3, que probablement hi veuran elements que reconeixeran directament o els resultaran familiars, però des d'una perspectiva nova i fresca. Tot plegat, per transmetre l'arribada d'un estiu ple de vida, d'alegria i, sobretot, d'imaginació.

 

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut