"Gent de mercats" guanya un Premi Zapping

Gràcies!

TV3 ha recollit tres Premis Zapping i un ha estat per a "Gent de mercats"

Enllaç a altres textos de l'autor Tana Collados

Tana Collados

Especialista en alimentació i cuina dels Informatius de TV3 i coautora del reportatge "Cada vegada més vegans"

@tanacollados

Els de "Gent de mercats" hem guanyat el Premi Zapping en la categoria de millor programa de divulgació, cultural i documental!!!

L'equip ens estarrufem d'alegria, perquè és un reconeixement que ens fan els espectadors per "la qualitat i els valors que trasllada el programa".

I és per això, pels valors de la gent dels nostres mercats, que en nom de l'equip vull agrair-vos el suport i l'ajut a totes i tots els que ens heu acompanyat en aquesta aventura. Gent valenta, treballadora, resistent i emprenedora. Amb un somriure des del camp, la llotja o el mercat central fins a la parada, i encara, si us ho demanem, fins a les cases. Però la gent de mercats no només és la que ven, també ho és la que neteja, la que obre els llums perquè comenci la funció, la que hi cuina i la que hi compra. I la que us visita perquè sou la seva família.

Gràcies per obrir-nos els cors i explicar-nos tantes històries. De vegades hem rigut i hem après sempre. Sou ambaixadors de cadascun dels vostres territoris.

Sou venedors perquè teniu compradors. Sou patrimoni i sou cultura.

Totes i tots, gent de mercats, el Premi Zapping també és vostre.

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut