Nadia Ghulam i Gemma Nierga
Nadia Ghulam i Gemma Nierga en un moment del capítol

Dels creadors d'"Els meus pares", arriba a TV3 "Els meus fills", una sèrie documental produïda pel Departament de Nous Formats, dirigida per Xavier Brichs i presentada per la periodista Gemma Nierga. Una nova entrega, amb un format molt semblant a l'anterior, que continua tenint com a eix conductor la relació entre pares i fills.

El programa "Els meus pares", un homenatge amable i emotiu a la figura dels pares i les mares de personatges famosos, era, alhora, un viatge a la infància i la joventut de la gent més coneguda del país. Ara, la periodista Gemma Nierga va una mica més enllà i es proposa descobrir com són les relacions entre pares i fills quan les circumstàncies no semblen les més fàcils. Una novetat d'aquest "spin-off" és que les famílies no són mediàtiques, però l'espectador trobarà que, darrere de cada episodi, s'expliquen grans històries. Perquè "Els meus fills" arriba a TV3 ple de relats molt emotius i amb una gran dosi de superació personal.

"Els meus fills" presenta històries universals i se centra en el punt de vista dels fills per entendre com s'ho han fet els pares per acompanyar-los. Alguns capítols estan protagonitzats per nois i noies molt joves. Hi ha episodis en què es presenten dues històries alhora.

Què passa si una filla es vol fer monja? O si vol canviar de sexe? Com es pot gestionar el segrest d'un fill? O la ceguesa, la paràlisi cerebral... Com és l'acolliment d'un immigrant en un nucli familiar? I com pot arribar a canviar la vida la mort prematura d'uns pares, que deixen un fill petit. Aquests són alguns dels temes de què parlarà el programa. Perquè, si tenir fills canvia la vida a qualsevol, amb aquesta sèrie queda clar que hi ha situacions i circumstàncies familiars que fan que aquests canvis encara siguin més profunds i inesperats.

"Els meus fills" és una producció de vuit capítols que agafa el relleu del seu predecessor, "Els meus pares", que TV3 va emetre durant dues temporades (2019 i 2018) en "prime time" i que va resultar una de les estrenes de més èxit en totes dues ocasions. El programa va obtenir una mitjana de 354.000 espectadors i una quota del 16%. L'últim any, els seus episodis han acumulat més de 400.000 visualitzacions a internet.

Anar al contingut