Amb un 13,2% de quota

Els bons resultats del day time consoliden el lideratge de TV3 al novembre

TV3 ha estat la cadena més vista al novembre, amb una quota del 13,2%, en un mes de rècords, amb un excel·lent resultat dels programes del day time i del prime time

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest novembre, TV3 ha aconseguit una quota del 13,2%. Ha superat en 1 i 2 punts les cadenes classificades en segon i tercer lloc, Telecinco i Antena3.

TV3 lidera la franja del day time, amb un 13,6%, i la franja del prime time, de manera contundent, amb una quota del 14,4%, i supera per 3,6 punts la segona classificada, Antena3.

TV3 ha liderat l'audiència 18 dies dels 30 del mes de novembre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions, i sempre ho ha fet amb una edició dels telenotícies.

També és la cadena més ben valorada al novembre, al panel de GfK, amb un 8,4.

Excel·lents resultats dels informatius

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions: 19 el "TN vespre", 5 el "TN cap de setmana vespre"; 2 l'edició del migdia del cap de setmana i 2 el "TN migdia".

I 7 dels 10 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El "TN vespre" del 15 de novembre, amb una quota del 26,1% i 613.000 espectadors, va ocupar el segon lloc del rànquing; el "TN cap de setmana vespre" del 28 va ser tercer, amb 597.000 espectadors i un 24,% de quota. El quart lloc va ser per al "TN migdia" del 26 de novembre, amb 531.000 espectadors i una quota del 34,2%. I en cinquè lloc es troba l'edició del migdia de l'informatiu del cap de setmana del 27 de novembre, amb una quota del 30,6% i 497.000 espectadors.

I pel que fa al "TN comarques", el del dia 23 va ser el 16è més vist del mes, amb una quota del 23,5% i 320.000 espectadors, i continua com l'informatiu més ben valorat, segons el panel de GfK, amb un 8,8.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK.

També destaca l'excel·lent valoració qualitativa del "Més 324", amb un 9, el millor de la cadena.

 

Un mes de rècords

El capítol en què el Marc buscava el millor esmorzar de forquilla del Vallès, el més vist de la temporada
El capítol en què el Marc buscava el millor esmorzar de forquilla del Vallès, el més vist de la temporada

Aquest novembre ha estat un mes de rècords. "Joc de cartes", amb Marc Ribas, va fer el seu millor resultat de la temporada el dia 10, quan el cuiner buscava el millor restaurant de forquilla del Vallès, amb una quota del 20,7% i 414.000 espectadors.

També rècord per a "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, que amb el capítol del dia 26 va aconseguir 323.000 espectadors i un 22,8% de quota. El "Preguntes freqüents" de Cristina Puig del dia 27 també es converteix en el més vist de la temporada, amb una quota del 14,4% i 236.000 espectadors. I el mateix passa amb "Persona infiltrada", de Marta Torné, que va tenir com a convidat Toni Albà, el 25 de novembre, i que va registrar 285.000 espectadors i un 14,9% de quota.

Aquest novembre també han fet molt bons resultats les pel·lícules. "La gran pel·lícula" "Objectiu: la Casa Blanca", que es va emetre divendres 19, va fer una quota del 8,9% i 134.000 espectadors, el millor resultat de la temporada. També rècord per "Tarda de cine 2" del dia 20, amb el film "Bellesa oculta", amb 133.000 espectadors i un 8,5% de quota. I excel·lent resultat del "Tarda de cine 1" del dia 7, amb la pel·lícula "Lluernes al jardí", amb una quota del 13% i 219.000 espectadors.

Pel que fa als esports, la transmissió de la Marató de Barcelona del dia 7 va fer una quota del 7,2% i la van seguir 32.000 espectadors. I el canal Esport3 va fer el segon millor dia de la temporada, el 29, amb una quota de l'1,2%. La gala d'entrega dels Premis FIFA d'Or, que va incloure les Pilotes d'Or a Alexia Putellas i Leo Messi, va tenir una audiència de 57.000 espectadors, una quota del 2,5%, i una d'acumulada de 206.000 espectadors. El programa "Vaques sagrades" va fer aquell dia el rècord de la temporada amb 61.000 espectadors, i una quota del 2,4%. I l'"Onze", també va fer el millor resultat de la temporada, amb una quota del 3,6% i 59.000 espectadors.

També en el rànquing dels més vistos del mes han destacat el "Polònia" del dia 25, en sisè lloc, amb 446.000 espectadors i un 19,5% de quota. El "Cuines", amb Marc Ribas i Gessamí Caramés, continua destacant cada migdia; el del dia 26, en què van preparar unes orelletes amb crema de llimona, és novè, amb 382.000 espectadors i un 26,2% de quota. L'"Està passant" del dia 15 ocupa el quinzè lloc, amb una quota del 16,8% i 322.000 espectadors.

 

Audiències digitals

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 10,8 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta.


"Com si fos ahir", el programa més seguit a la carta

"Com si fos ahir" ha estat el programa amb més audiència digital a la carta, amb 150.000 usuaris únics i 1,3 milions de reproduccions. 17 dels 20 vídeos amb més reproduccions del mes de novembre han estat capítols de la sèrie. Però el vídeo més vist del mes a la carta ha estat "La millor recepta amb ostró a l'Ampolla" del programa "Joc de cartes", amb 62.200 reproduccions. També destaca el consum dels vídeos de La Marató, que acumulen 270.600 reproduccions a la carta.

Pel que fa al directe, les emissions més vistes del mes de novembre han estat el "Telenotícies migdia" del dia 23, amb 13.500 usuaris únics i la "Gala Pilota d'Or", amb 12.900.

El portal de la CCMA ha tingut 4,1 milions d'usuaris únics al novembre. El 324.cat obté una audiència digital de 2 milions d'usuaris únics. Esport3.cat, la secció d'esports del portal de la CCMA, ha tingut 570.500 usuaris únics i fa la millor audiència d'un mes de novembre, i un 20% més que el mes passat.

I pel que fa a les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 199.400 missatges a Twitter. I "Preguntes freqüents" ha estat el programa més comentat del mes a Twitter, amb 79.100 missatges.

 

TV3, la més ben valorada pels espectadors

TV3 també és la cadena més ben valorada al novembre, al panel de GfK, amb un 8,4. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors.

 

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

Anar al contingut