#DebatTV3 va ser "trending topic" mundial

El debat del 28A a TV3, el més vist de la història en unes eleccions generals

El debat amb els 6 caps de llista per Barcelona a les eleccions al Congrés dels Diputats a TV3 lidera la seva franja amb rotunditat, amb 778.000 espectadors i un 31,4% de quota, i és l'emissió de TV més comentada del dia a Twitter a tot Espanya
TEMA:
Eleccions 28A
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Èxit televisiu i digital del debat a TV3 i Catalunya Ràdio amb els 6 caps de llista per Barcelona a les eleccions del 28 d'abril. A l'antena de TV3, el debat va liderar la seva franja amb una mitjana de 778.000 espectadors i un 31,4% de quota, xifres que el converteixen en el debat de TV3 més vist en unes eleccions generals i el segon més vist de tots els debats electorals a Catalunya, només superat pel de les eleccions autonòmiques del 2012. A nivell televisiu, 1.776.000 persones van connectar algun moment amb el debat i el minut més vist va ser a les 22.36 amb 1.026.000 espectadors i un 34,8% de quota.

 

Grans xifres del debat en digital

El debat, emès en directe per TV3, Catalunya Ràdio i el portal 324.cat, va ser seguit per 57.000 usuaris únics als mitjans digitals de la CCMA.   Prop de 40.000 usuaris únics van veure en directe l'emissió per internet del debat a TV3 i 5.300 van escoltar el debat a través de l'emissió online de Catalunya Ràdio. Fins ara els vídeos del debat a la carta acumulen 11.660 usuaris únics i 19.520 reproduccions. El vídeo del debat sencer és el més vist a la carta de les últimes 24 hores.

A nivell de conversa social, l'etiqueta #DebatTV3 va ser "trending topic" mundial i es va situar en el primer lloc a Espanya. El programa va ser l'emissió de televisió més comentada del dia a Twitter a tot Espanya, amb més de 97.000 tuits de més de 27.300 usuaris durant la finestra d'emissió. Al llarg del dia es van enviar més de 114.100 missatges a Twitter relacionats amb el debat. Aquesta dada fa que sigui l'emissió de TV3 més comentada a Twitter des del gener del 2018. El minut d'or a Twitter es va produir, a les 22.52, amb 1.047 tuits.

 

L'emissió del debat en directe a través del Facebook de TV3 va ser vista per 29.000 espectadors únics. El 324.cat va oferir en exclusiva per la seva pàgina de Facebook la pausa publicitària, clau en el debat ja que és el moment dels assessors, de fer balanç i replantejar estratègies.

 

El debat de les eleccions al Congrés dels Diputats s'ha emès en directe per TV3, Catalunya Ràdio i el portal 324.cat. Moderat per Vicent Sanchis, director de Televisió de Catalunya, hi han participat els candidats per Barcelona Jaume Asens (En Comú Podem), Gabriel Rufián (Esquerra Republicana), Laura Borràs (Junts per Catalunya), Meritxell Batet (Partit dels Socialistes de Catalunya), Cayetana Álvarez de Toledo (Partit Popular) i Inés Arrimadas (Ciutadans). Aquesta és la crònica del debat que han fet els serveis informatius de TV3:

I la contracrònica del debat: què va passar abans, durant i després?

 

TV3, líder destacada el 24 d'abril amb un 20,1% de quota

Els tres programes més vistos del dimecres són de TV3:

  • E19: Eleccions generals - "El debat": 778.000 i un 31,4%
  • "TN vespre": 719.000 i un 26,8% de quota
  • "TN migdia": 449.000 i un 28,1% de quota

També registra bons resultats el "TN comarques", amb un 23,8%, sent líder de la seva franja. El "Més 3/24" postdebat marca un bon registre amb un 22,6% de quota de pantalla.

 

ARXIVAT A:
Eleccions 28A

NOTÍCIES RELACIONADES

VÍDEOS RELACIONATS