• El final d'"El club"

El final d'"El club"

Després de 5 anys i 1.000 programes, "El club" s'acaba amb l'Albert Om que s'adreça a l'audiència. I tot l'equip acaba cantant una versió per acomiadar el programa: "Qualsevol nit por tornar 'El club'".

• Avui passa per "El club", Albert Om

Avui passa per "El club", Albert Om

Per primera vegada, l'Albert Om no sap què passarà al programa. Avui és ell l'entrevistat, en un 3x1 amb Toni Soler, Judit Mascó i Jordi Évole. Li pregunten tot tipus de qüestions, tan professionals com personals.

• El jove Jubany

El jove Jubany

El cuiner Nandu Jubany avui només mira, perquè qui fa la secció de cuina és l'Eudald Jubany, el seu fill. Amb el carisma que ha heretat del seu pare, amb tan sols 9 anys ens ensenya com fa ell les truites a casa.

• La història de Casa Leopoldo

La història de Casa Leopoldo

"La Nena del Leopoldo" relata la vida de Rosa Gil. El periodista Arturo San Agustín és l'autor d'aquest llibre sobre el mític restaurant que va obrir l'any 1929. Tots dos recorden la història al voltant de Casa Leopoldo i dels personatges que més hi passaven.

• Els millors moments d'"El dia de la bèstia"
    Veure vídeo

Els millors moments d'"El dia de la bèstia"

És l'última secció d'"El dia de la bèstia" a "El club". En aquest espai dedicat als animals i les mascotes fem un resum dels millors moments.

• Plats amb llagosta

Plats amb llagosta

El cuiner Nandu Jubany ens ensenya com cal cuinar una llagosta. Ens farà un plat de llagosta amb ceba i conyac que primer escalda, l'obre, la posa a la paella i finalment cinc minuts al forn.

• El club - 03/04/2009

El club - 03/04/2009

L'actriu espanyola Emma Suárez ens visita per parlar-nos del seu paper a la pel·lícula "La casa de mi padre", dirigida per Gorka Merchán. Com cada divendres, "Passem Revista" als personatges i cares de la setmana amb Xavier Graset, Sílvia Tarragona, M. J. Jordan, Enric Bayon i Eduard de Vicente. Hi haurà els "Impactes Visuals" de Bibiana Ballbè i el Night Club amb Xantal Llavina. Coneixerem de més a prop algun dels actors d'El cor de la ciutat. Gilbert Solsona ens portarà a la passarel·la d'"El Club" una desfilada de moda masculina de la casa Santa Eulàlia. I acabarem el programa amb el Karaoke Club, amb la participació de tres concursants. El club busca la millor veu de Catalunya. El jurat està format per Joan Reig, Mercè Comas i Gilbert Solsona.

• El club - 23/02/2009

El club - 23/02/2009

El publicista Leopoldo Pomés ens visita per comentar-nos el seu nou llibre, on recopila els 50 anys del seu treball fotogràfic. Compartirem tertúlia amb els periodistes Edu de Vicente, M. J. Jordan, Jordi Basté i el filòsof Bernat Dedéu per parlar de la Gala dels OSCARS de Hollywood. Farem tertúlia esportiva amb els periodistes Bernat Soler, Pilar Calvo, Pere Escobar, David Balaguer i Joan M. Pou, i amb la model Mireia Canalda, que ens informaran de primera mà de les últimes notícies i les curiositats relacionades amb el món de l'esport. I acabarem amb "La setmana de Joan Pera".

• El club - 395 - 14/09/2006

El club - 395 - 14/09/2006

Emissió del programa "El Club" del 14 de setembre de 2006 que entrevistava el comentarista esportiu Andrés Montes.

• El club - 17/09/2004

El club - 17/09/2004

Primer programa d"El club", el magazín de tarda de TV3 dirigit i presentat per Albert Om.

Anar al contingut