"E21: el debat": gairebé dos milions d'espectadors van seguir la programació especial
El programa més vist va ser "E21: el debat", amb una quota del 26%. A més, gairebé dos milions de persones van seguir la programació especial al voltant del debat, amb la prèvia, el debat, l'últim minut i l'anàlisi
"E21: el debat": gairebé dos milions d'espectadors van seguir la programació especial
El debat a 9, el programa més vist

"E21: el debat": gairebé dos milions d'espectadors van seguir la programació especial

El programa més vist va ser "E21: el debat", amb una quota del 26%. A més, gairebé dos milions de persones van seguir la programació especial al voltant del debat, amb la prèvia, el debat, l'últim minut i l'anàlisi

Els nou candidats que han participat en el debat de TV3 i Catalunya Ràdio
Els nou candidats que han participat en el debat de TV3 i Catalunya Ràdio

La programació especial al voltant del debat electoral va fer un excel·lent resultat, amb una audiència acumulada d'1.895.000 espectadors. El programa més vist del dia va ser "E21: el debat", amb una quota del 26% i 601.000 espectadors, i una audiència acumulada d'1.449.000 espectadors.

 

La prèvia del debat es va col·locar en el cinquè lloc del rànquing del dia, amb 418.000 espectadors, una quota del 17,1% i una audiència acumulada d'1.397.000 espectadors.

293.000 espectadors van seguir "E21: el debat últim minut", amb una quota del 27,5%, i pel que fa a l'anàlisi posterior, la van seguir 113.000 espectadors i va fer una quota del 19,1%.

Pel que fa al minut més vist del conjunt de les 4 emissions va ser a les 22.28 amb 830.000 espectadors i un 28,7% de quota.

Audiències digitals

El debat va ser seguit en directe per internet per 66.000 usuaris únics. A Twitter es van enviar 173.000 missatges sobre els continguts del programa, de més de 36.000 autors diferents, xifra que va suposar una mitjana de 120 tuits per minut. I en aquest cas, el minut d'or va ser a les 23.45, amb 1.073 missatges.

Anar al contingut