Bunyols de nous i pernil
- Programa: Cuines amb Marc Ribas
- Cuina: Marc Ribas
- Dificultat: Baixa
- Temps: Més d'una hora
- Informació nutricional -Obre
Les nous són riques en greixos saludables i també en vitamina E, nutrients importants per a la salut cardiovascular.Amb la col·laboració de:
INGREDIENTS
110 ml de llet
100 g de farina
2 ous
Sal
40 ml de nata del 35%
100 g d'encenalls de pernil de gla
65 g de nous
1 gra d'all
7 g d'impulsor
1 ceba tendra
Julivert
Oli OVE
Mostassa de Dijon
1 llimona
Pebre
Cibulet
PREPARACIÓ
- Posem a bullir la llet amb la nata, els encenalls, les nous esbocinades i l'all, que haurem tallat a la brunesa. Un cop arrenqui el bull, ho tapem i ho deixem infusionar 30 minuts a fora del foc.
- Tamisem la farina en un bol, hi afegim un ou batut, un polsim de sal, la barreja infusionada i l'impulsor. Ho integrem bé. Hi afegim julivert i la part verda d'una ceba tendra, tot tallat ben menut. Ho integrem i ho deixem reposar 30 minuts més. Ho fregim a cullerades en oli calent.
- Fem una maionesa emulsionant un ou amb una mica de suc de llimona, una mica de mostassa, pebre, oli OVE i sal.
- Emplatem els bunyols amb una mica de maionesa i cibulet tallat ben menut.