Tardor 2020

"Polònia" arriba als 15 anys en antena i l'inici de la temporada 2020-2021 estarà marcat per l'arrencada de la precampanya electoral. Es preveuen unes setmanes de forta intensitat política i el "Polònia" hi serà per donar-ne la seva visió. Pendent, sempre, dels protagonistes de l'actualitat política, social i cultural, amb els personatges ja coneguts per l'audiència i els protagonistes nous que el dia a dia ens ofereixi.

"Polònia" va tancar per vacances al juny amb unes xifres d'audiència excel·lents. Malgrat l'aparició de la pandèmia de la Covid-19 el programa es va saber adaptar a la nova situació, va ser present a la cita de cada dijous i l'audiència va saber reconèixer aquest esforç. Així, la temporada 2019-2020 va obtenir una mitjana de 559.000 espectadors i una quota de 21,2%. Unes xifres importants per a un programa que s'emet des del febrer del 2006; no hi ha senyals de cansament de l'audiència. La millor dada es va obtenir el 24 d'octubre amb una quota del 30,4% i
803.000 espectadors.


"Polònia" és el programa líder clar de la seva franja. Una dada molt significativa és que el programa d'humor dels dijous gaudeix d'un 69,3% de fidelització, que vol dir que 7 de cada 10 persones que el veuen s'hi queden fins al final. A més, "Polònia" té una mitjana setmanal de 45.200 usuaris únics i 85.700 reproduccions en directe i a la carta. Durant aquest període se n'han fet 3,5 milions. A les xarxes socials ha estat el tercer
programa de TV3 més comentat, amb 309.000 missatges segons dades de Kantar Media.


tv3.cat/polonia
facebook.com/polonia
twitter.com/poloniatv3
instagram.com/poloniatv3
youtube.com/polonia

Anar al contingut