Les mateixes merdes, però 10 vegades millors
Tot a punt per a la segona temporada de "Bricoheroes", però no tot és bon rotllo entre en Peyu i en Jair. Com a tota parella enamorada, les discussions acaben apareixent.
Una caseta per al gos? Una mosquitera? Una lampadddda? Les novetats importants de la segona temporada de Brico és que els capítols seran més llargs, perquè els nostres fans, amb 13 o 14 minuts, no en tenien prou. Més enllà d'això, una segona temporada també està plena d'il·lusió, però conviure tan temps dues persones també obre algunes tibantors.
En Peyu i en Jair, que semblavem inseparables, tindran algunes discussions. Sobretot perquè en Jair vol que en algun capítol s'arregli alguna cosa de casa seva, està cansat que amb els diners de tots els catalans en Peyu s'estigui arreglant la casa sencera i, en canvi, a casa seva no hagin canviat ni una bombeta.
En alguns moments cediré, i descobrirem on viu en Jair, i intentarem fer-hi bricolatge.
A més a més, com que ens hem adonat que tenim uns fans incondicionals (i hem vist que Catalunya està plena de "bricoheroes" que treballaven clandestinament cadascú des del seu garatge i sense un lideratge clar), hem creat un himne musical. L'hem fet juntament amb Obeses, els herois musicals de Catalunya. Tot poble, tota comunitat, necessita un himne per autoafirmar-se i "BricoHeroes" i tota la seva comunitat no podien ser menys. Visca els "bricoheroes"!