Via llibre - Assumpta Montellà i David Castillo

-L'escriptor David Castillo ens mostra una Barcelona futurista a "Barcelona no existeix"
-Vicenç Altaió i Andreu Martín ens faran una lectura dels seus darrers llibres
-Lletratarem Jordi Basté, un periodista excels

Aquest "Via llibre" anem a Corbera d'Ebre per parlar amb l'escriptora Assumpta Montellà i Joan Guasch, un dels testimonis del seu darrer llibre, "115 dies a l'Ebre. El sacrifici de la lleva del biberó". Enmig del poble devastat per les bombes franquistes, l'escriptora i el supervivent de la batalla de l'Ebre ens introduiran en un llibre que ens parla del dia a dia dels soldats que van lluitar en la batalla més decisiva de la Guerra Civil Espanyola.

I del passat viatjarem cap al futur de la mà de David Castillo, l'escriptor i periodista ens presenta una Barcelona futurista en la seva última novel·la, "Barcelona no existeix". L'autor ens mostra una Barcelona sense ànima, presa per les drogues i la falta de moral. Un futur conseqüència dels temps que estem vivint.

El programa tindrà les lectures de Vicenç Altaió i Andreu Martín. El gestor cultural ens presentarà "Un traficant d'idees a les fronteres a l'art" i Martín la novel·la negra, guanyadora del Premi de Novel·la Ciutat d'Alzira, "Les escopinades dels escarabats no arriben al setè soterrani del pedestal on s'aixeca la meva estàtua". 

També lletratarem el periodista Jordi Basté, que ens confessarà que "excels" és la seva paraula preferida.


Pots utilitzar chromecast a l'APP de TV3