Dolors Sabater (CUP): "Estem davant d'una pèrdua de democràcia en el sistema judicial, policial, polític, econòmic i mediàtic"
INSEREIXCopia aquest codi per afegir-lo a la teva pàgina:
La Guàrdia Civil vincula els CDR a l'entorn de la CUP i n'investiga els orígens. Hem parlat amb la diputada de la CUP - Un Nou Cicle per Guanyar, i membre de la mesa del Parlament, Dolors Sabater, per saber què pensa d'aquestes acusacions i si es vol posar setge a les protestes ciutadanes.
També ha comentat si demanaran més aclariments a Interior davant la presumpta duplicitat de denúncies d'un mosso d'esquadra durant una manifestació contra Jusapol, què en pensa de la condemna de 5 anys de presó per a Marcel Vivet i si se'ls faran llargs els dos anys de marge que van concedir a Esquerra.
Per acabar, ha explicat si ja s'ha recuperat de la Covid i fins a quin punt aquesta pandèmia ha evidenciat com és d'important tenir un bon sistema de salut.
- TEMES:
- Dolors SabaterCUPCDRParlament de CatalunyaMossos d'Esquadra
- Aquest clip és de: Tot es mou - 18/06/2021