Zidane: "Bale? que no jugui no és una decisió tècnica"
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/AturarSilenciarPujar el volumDisminuir el volumInstruccions per interactuar amb el player
imatge

Zidane: "Bale? que no jugui no és una decisió tècnica"

Zidane no convoca ni Bale ni James per a l'Eibar. Els dos jugadors s'han entrenat, però no amb la resta de l'equip, i per això no estan disponibles. Això sí, poden marxar amb les seves seleccions.

TEMES:
Zidane
Pots utilitzar chromecast a l'APP de TV3