Solitud, la pandèmia de l'era digital
Centenars d'adolescents es tanquen a la seva habitació durant anys, enganxats a les xarxes. Estan sols i no poden afrontar l'entorn social. Un 40% dels joves catalans diuen que se senten sols.
Més informació
"Solitud: la pandèmia de l'era digital"
Individualisme connectat: solitud i xarxes socials a debat a la UAB, article Albert Elfa, coautor del documental.
Fitxa tècnica
Direcció: Albert Elfa i Ricard Belis
Producció: Ruth Llòria
Imatge: Oriol Feliu i Marc Durà
Muntatge: Moisès Casanovas
2022
"Solitud: la pandèmia de l'era digital" és una producció de TV3 elaborada per l'equip de "Sense ficció".
- TEMES:
- Salut MentalTecnologiaXarxes socials
TV3alacarta ofereix alguns continguts amb subtítols en diferents idiomes obtinguts automàticament a partir de la subtitulació en català.
La traducció automàtica és una eina molt útil i flexible que aporta una gran immediatesa, però també cal tenir en compte que pot generar errors.
Amb aquest servei, els continguts de TV3 són més accessibles per a les persones que no entenen el català o que estan en procé d'aprendre'l.
Més informació sobre el Servei de subtitulació.