Cultura lúdica: Jugar és cultura

La humanitat porta jugant des de temps ancestrals. El primer joc de taula que coneixem data de fa més de 4.000 anys. Tot i això, les autores i autors de jocs i els professionals del món lúdic no compten amb tanta visibilitat i reconeixement com altres indústries culturals.
Jugar és cultura? En parlem amb professionals que es guanyen la vida fent jugar i divulgant la cultura lúdica.
L'expert en jocs de societat i director del Festival DAU Barcelona Oriol Comas ens fa un repàs de la història dels jocs.
L'especialista en ludificació i presidenta de Marinva, Imma Marín, ens parla de les aplicacions del joc en l'educació i de l'actitud lúdica.
Josep M. Allué, autor de més de 50 jocs de taula, ens explica la situació dels creadors i la incipient indústria lúdica al nostre país.
I Cati Hernández i Noemí Blanch, conductores del podcast Play Like a Pank, dedicat als jocs de taula i el feminisme, reflexionen sobre com el joc reflecteix la societat i com jugar pot millorar el món.

TEMES:
Cultura
Subtítols en: català / castellano (traducción automática) / English (automatic translation)
Pots utilitzar chromecast a l'APP de TV3