"Preguntes freqüents": Enric Millo, els GAL amb Pili Zabala i l'epidemiòleg d'Oxford, Prieto-Alhambra

Entrevistarem l'exdelegat del govern espanyol a Catalunya, Enric Millo. Parlarem de l'actual moment polític, dels fets d'octubre del 2017 i de la seva actual feina com a secretari general d'Acció Exterior de la Junta d'Andalusia. Millo acaba de publicar "El derecho a saber la verdad".
Arran les informacions de la CIA que vincularien l'expresident Felipe González amb els GAL, entrevistarem Pili Zabala, germana de Joxi Zabala i diputada de Podem al Parlament Basc. Zabala i Joxean Lasa van ser els primer segrestats, torturats i assassinats pels GAL. També parlarem amb Melchor Miralles, un dels primers periodistes que van investigar l'existència dels GAL.
Entrevistarem l'epidemiòleg i catedràtic del Centre d'Estadística de la Medicina de la Universitat d'Oxford, Daniel Prieto-Alhambra, una de les universitats del món que està més avançada en la vacuna contra la Covid-19. A la Universitat d'Oxford també estan fent un estudi sobre l'efectivitat de la dexametasona per combatre la malaltia.
I mantindrem una conversa amb Albert Pla, que acaba de publicar "Espanya en guerra", sobre el moment polític i sobre com està vivint la fi del confinament.
També comptarem amb les actuacions de Carlos Sadness i The Black Barbies i les col·laboracions de Pilar Rahola i Quico Sallés.
A cadires de periodistes hi haurà Xabier Lapitz, Ana Pardo de Vera, Anna Grau i Jordi Panyella.

Pots utilitzar chromecast a l'APP de TV3