Polònia - 12/01/2023
INSEREIXCopia aquest codi per afegir-lo a la teva pàgina:
"Polònia", i amb els pressupostos de la Generalitat de Catalunya encara encallats, assistirà a la reunió de negociacions entre Esquerra, Junts i PSC i, si ho aconsegueixen, descobrirà quines són les propostes de cada partit.
Obtindrà ERC el suport dels socialistes? Salvador Illa (Queco Novell) no vol cedir en cap proposta i, per això, cantarà a Pere Aragonès (Jordi Soriano) a ritme de "I want it all", de Queen, quins són els seus requisits indispensables.
Davant aquesta crítica situació, Macià (Queco Novell) i Companys (David Marcé) demanaran a Freddie Mercury (Miquel Simó) que convenci Miquel Iceta (Jordi Soriano) per tal que els socialistes aprovin els pressupostos.
També es pararà atenció a la situació que s'està vivint al Brasil després que simpatitzants bolsonaristes assaltessin les institucions i es coneixerà, en 2 minuts, qui és Jair Bolsonaro.
Mentrestant, a Ciutadans celebren les primàries internes. Carrizosa (Xavi Serrano) i Edmundo Bal (David Marcé) miraran de convèncer els seus electors sobre quina és la millor candidatura per reflotar el partit.
També es descobrirà quina és la proposta de Xavier Trias (Pep Plaza) pel cartell electoral de les eleccions autonòmiques i les discrepàncies que ha causat entre Laura Borràs (Agnès Busquets) i Jordi Turull (Xavi Espinosa).
I dotze dies després de l'inici del 2023, per fi ha nascut el primer català de l'any amb vuit cognoms catalans. Així ho ha fet saber la Federació Autòctona de Catalans Històricament Autèntics, la FACHA.
Enguany, el canvi climàtic, la falta de precipitació i les altes temperatures estan deixant pistes d'esquí sense neu. Un sector de la població afectat per la situació s'ha hagut de replantejar el seu estil de vida, i a "Sense ficció", han volgut conèixer la seva nova realitat. Ells són: els orfes de la neu.