Els matins - 30/03/2023
INSEREIXCopia aquest codi per afegir-lo a la teva pàgina:
Estem preparats per afrontar la sequera? En parlem amb M. Carme Llasat, catedràtica de Física de l'Atmosfera de la Universitat de Barcelona i directora del Grup d'Anàlisi de Situacions Meteorològiques Adverses, i amb Irene Jubany, enginyera química, doctora en Tecnologia del Medi Ambient i coordinadora científica de l'Àrea de Sostenibilitat d'Eurecat.
I arran del cas d'Ana Obregón, parlem de la gestació subrogada i de si cal fer-ne una nova regulació amb Montserrat Esquerda, directora de l'Institut Borja de Bioètica.
I el dia que el Congrés dona llum verda a la reforma de les pensions, parlem amb Concepció Patxot, catedràtica d'Economia i investigadora de la Universitat de Barcelona, que és contundent en afirmar que aquesta reforma no aconseguirà fer sostenible el sistema.
I analitzem l'actualitat amb Ferran Casas, Álex Sàlmon, Lola Garcia i Laura Aznar.