Accedeix a la versió amb audiodescripció
Com si fos ahir - capítol 893
Accedeix a la versió amb audiodescripcióINSEREIXCopia aquest codi per afegir-lo a la teva pàgina:
En Marc signa un contracte amb un administrador per llogar la casa i des d'aquell moment comença a sentir xiulets a una oïda. A la casa hi apareixen humitats i males olors, que foragiten els candidats a llogaters. Cal fer alguna cosa. En Dani pateix per la Natàlia i planteja a la Marta que torni a treballar al Burger. La Marta se sent incòmoda i pressionada. La Mamen s'esforça per acabar bé la feina abans de marxar de la consultoria. La Gemma ja no veu tan clar fer-la fora. L'Eva demana permís a la Júlia perquè en Pol li faci unes classes per posar-se al dia amb la fotografia. No vol problemes amb la seva filla.
TV3alacarta ofereix alguns continguts amb subtítols en diferents idiomes obtinguts automàticament a partir de la subtitulació en català.
La traducció automàtica és una eina molt útil i flexible que aporta una gran immediatesa, però també cal tenir en compte que pot generar errors.
Amb aquest servei, els continguts de TV3 són més accessibles per a les persones que no entenen el català o que estan en procé d'aprendre'l.
Més informació sobre el Servei de subtitulació.