Accedeix a la versió amb audiodescripció
Com si fos ahir - capítol 828
Accedeix a la versió amb audiodescripcióINSEREIXCopia aquest codi per afegir-lo a la teva pàgina:
La Sílvia vol mirar cap endavant i li demana una cita a un proveïdor de la botiga amb qui havia flirtejat. En Toni convenç la Gemma per fer un cafè amb la Naiara perquè té ganes que es portin bé. Queden tots tres al Flora. La Sílvia veu l'estampa i es posa rabiosa. La Noe se sent bé ajudant l'Albert i la Cèlia l'anima a continuar fent-t'ho. Avui li demana que l'acompanyi a veure la tomba de la seva dona. La Mari Carmen troba que l'home es passa i s'hi enfronta. La Gina està decidida a deixar en Jordi, però no sap com dir-l'hi. La Marta es posa de part d'ella, però en Miquel no.
TV3alacarta ofereix alguns continguts amb subtítols en diferents idiomes obtinguts automàticament a partir de la subtitulació en català.
La traducció automàtica és una eina molt útil i flexible que aporta una gran immediatesa, però també cal tenir en compte que pot generar errors.
Amb aquest servei, els continguts de TV3 són més accessibles per a les persones que no entenen el català o que estan en procé d'aprendre'l.
Més informació sobre el Servei de subtitulació.