Audiències

TV3 lidera el rànquing de programes i queda en segon lloc d'audiència al juny

L'autonòmica catalana situa 16 dels seus programes entre els 40 més vistos, el canal de notícies 3/24 bat el seu rècord i Televisió de Catalunya manté el liderat dels grups empresarials.

TV3 lidera el rànquing de programes i queda en segon lloc d'audiència al juny. Segons dades de TNS, TV3 ha situat 16 programes en el rànquing dels 40 més vistos a Catalunya al llarg d'aquest mes i ha tingut el 14,3% de quota. A més, TV3 lidera, empatada amb Tele 5, el rànquing acumulat de l'any, amb el 15,1% de quota.

La cadena líder al juny ha estat Tele 5, amb un 15,6% de quota, seguida de TV3, amb el 14,3%. Antena 3 ha quedat en el tercer lloc del rànquing d'audiències amb el 12,9% i TVE, en el quart, amb l'11,9%. Després, Cuatro ha obtingut el 8,2%; La Sexta, el 5,9%; La 2, el 2,9% i el K3-33, el 2,4%. Per la seva part, Digital+ ha obtingut el 3,1%.

Per grups empresarials, Televisió de Catalunya manté al juny el liderat, amb el 18,2%. De les audiències de les diverses cadenes del grup de TVC cal destacar el 0,8% del canal de notícies 3/24, quota mensual que supera el rècord del 0,7% fet el mes anterior. El canal de notícies de TVC es troba ja en una audiència mensual acumulada de 4.010.000 d'espectadors i 960.000 diaris.

Els altres grups empresarials han tingut de quota al juny: TVE i Gestevisión, el 16,8%, cadascun, i Antena 3, el 14,6%.


7 programes de TV3 entre els 10 primers del rànquing


El liderat de TV3 del rànquing dels 40 programes més vistos al juny ho ha estat amb un total de 16, 7 dels quals, entre els 10 primers. Tele 5 ha situat 11 programes en el rànquing; TVE n'ha situat 6; Antena 3 n'ha situat 5; i Cuatro i La Sexta, 1.

Els 7 programes de TV3 que s'han situat entre els 10 primers del rànquing són:
"Crackòvia", en el lloc número 2; "Polònia", en el lloc número 3; "APM?", en el lloc número 6; el "Telenotícies vespre", en el lloc número 7; l'especial "Rubianes somos todos", espectacle d'homenatge a Pepe Rubianes, en el lloc número 8; "El paisatge favorit de Catalunya", en el lloc número 9, i "Casal Rock", en el lloc número 10.

Els altres 9 programes de TV3 que s'han situat en el rànquing dels 40 més vistos són: el "Telenotícies migdia", en el lloc número 13; la transmissió del Gran Premi de Turquia de Fórmula 1, en el lloc número 15; el "Telenotícies cap de setmana vespre", en el lloc número 23; "Ventdelplà", en el lloc número 27; l'espai posterior a la cursa del Gran Premi de Turquia de Fórmula 1, en el lloc número 28; la pel·lícula "Amor amb preavís", en el lloc número 30; "Infidels", en el lloc número 32; "APM? Extra", en el lloc número 35; i l'especial de la nit de les eleccions al Parlament Europeu, en el lloc número 40.


"Ventdelplà" lidera la visió de programes per internet


Pel que fa a la visió de programes de TV3 per internet, s'ha de destacar que al juny s'han vist 2.700.000 i 400.000 hores de visionat, a través dels diversos portals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (www.tv3.cat, www.3cat24.cat, www.elsesports.cat, www.super3.cat, etc). I del total de vídeos vistos, un 75% és consum sota demanda i el 25% restant correspon al visionat dels canals de TVC, per internet i en directe.

Per programes, les sèries de producció pròpia ocupen els quatre primers llocs del rànquing. El vídeo més vist ha estat el capítol 304 de "Ventdelplà", amb 40.000 visionats, seguit de tres capítols, seguit, dels llocs segon al quart, de tres capítols d'"Infidels", amb 35.000 visionats cadascun. La cinquena posició l'ocupa l'últim programa de la temporada de "Crackòvia", amb 31.000 visionats.
Anar al contingut