NOVA SÈRIE

TV3 estrena la sèrie "De moda"

La nova sèrie es desenvolupa en una botiga de roba de luxe d'una gran ciutat i presenta històries centrades en les vides dels glamourosos i atractius treballadors.

Les vides de Toni Cantó, Nathalie Seseña, Mar Regueras o Diego Martín, entre molts altres, han estat els últims mesos estretament lligades amb els platós La Veneciana, situats al barri barceloní de Sant Andreu. És l'escenari on s'ha rodat la sèrie i que Televisió de Catalunya ha triat per presentar dijous al matí "De moda", que s'estrena el dilluns 30, a les 22.00, per TV3.

Carme Basté, subdirectora de TV3 i directora de Programes de la cadena, ha destacat de "De moda" que "té una voluntat de projecció internacional ja que les diverses trames busquen reflectir la universalitat i la quotidianitat en la vida d'un grup de joves, sobretot dones ". La directora de Programes de la cadena també s'ha fet ressò del fet que "De moda" és la primera producció a Espanya, i la segona a Europa, que s'ha rodat en alta definició, una tecnologia que dota la imatge d'una gran qualitat".

Lluís Ma. Güell, director de la sèrie (juntament amb Jesús Segura i Jordi Frades) ha qualificat la producció com "un gran repte, ja que la tecnologia d'alta definició ha significat treballar amb un sistema nou que trepitja el futur i això ha comportat un gran esforç per part de tot l'equip tècnic i artístic". El realitzador també ha destacat la qualitat humana de tot el grup i "l'èxit dels actors de saber explicar la complexitat del món creat."

A la roda de premsa hi han intervingut representants de les coproductores de la sèrie: de les cadenes autonòmiques (TVC, Canal 9, Telemadrid i Euskal Telebista), de FORTA, de Sony Pictures Television International i de Diagonal TV. A la presentació també hi ha assistit la major part de l'equip artístic: Toni Cantó (David), Mar Regueras (Marta), Patricia Alcocer (Raquel), Nathalie Seseña (Laura), Melani Olivares (Paula), Diego Martín (Víctor), Mónica Estarreado (Lluïsa) i Iker Lastra (Oriol).

A la presentació de "De moda" hi ha assistit Jeff Lerner, vicepresident de desenvolupament de programes de SPTI, que ha incidit en l'èxit de la col·laboració en el que és la primera sèrie de ficció en la qual ha participat Sony a Espanya. Lerner ha mostrat la seva confiança en el fet que "De moda" pugui ser un producte exportable, tal com ho són les sèries americanes o angleses que produeix SPTI.

SINOPSI

"De moda" es desenvolupa en una botiga de roba de luxe d'una gran ciutat i presenta històries centrades en les vides dels glamourosos i atractius homes i dones que hi treballen.

Els episodis aborden les aventures romàntiques del personal de la botiga i els esdeveniments i situacions, moltes vegades còmics, que es generen a l'establiment.

La sèrie arrenca quan la gerent de sempre perd la feina i és substituïda per un personatge inconformista, molt recte i eficient, que vol invertir la tendència decreixent de vendes de la botiga. Aleshores, la precarietat dels llocs de treball i la fi de l'ambient còmode que abans hi havia al local fan que els nervis estiguin a flor de pell per qualsevol cosa i que l'esperit de competició s'instal·li entre els treballadors.

La situació es complica encara més amb l'inici d'un triangle amorós entre el nou gerent de la botiga i dues de les dependentes, cosa que posarà a prova la llarga amistat de les dues companyes.
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut