Més èxits de la sèrie

"Polseres vermelles" pot arribar als EUA de la mà de Steven Spielberg

S'ultimen les dades de l'acord perquè Dreamworks adapti la producció catalana per a la cadena nord-americana ABC.

Queden els serrells, però tot apunta que "Polseres vermelles" travessarà l'Atlàntic acompanyada de dos dels grans noms de la ficció, Steven Spielberg i Marta Kauffman, cocreadora de la mítica sèrie "Friends".

Si finalment es tanca l'acord, que podria arribar d'aquí poques setmanes, Dreamworks, la productora de Steven Spielberg, serà l'encarregada d'adaptar la sèrie de TV3 i Filmax "Polseres vermelles" per a la cadena nord-americana ABC. Ho farà sota el títol "The red band society" i qui tirarà endavant l'adaptació serà un altre gran nom de la televisió internacional, Marta Kauffman, la cocreadora de la sèrie "Friends".

Tot i els grans noms implicats en el projecte, aquesta no serà però la primera vegada que la sèrie d'Albert Espinosa i Pau Freixas travessarà fronteres. "Polseres vermelles" també ha estat adquirida per la TV Azteca de Mèxic i el canal públic llatí V-me, que emet als EUA i Puerto Rico, i a Espanya, els espectadors la podran seguir també a través d'Antena 3 i el canal de pagament TNT, que l'estrenarà en breu.

Mentre disfruta d'un èxit de la primera temporada que va molt més enllà del que es podia somiar, Albert Espinosa està immers en l'escriptura dels guions de la segona temporada per a TV3, una entrega que es rodarà l'estiu vinent i que arribarà a antena a partir de la tardor del 2012.

"Estic escrivint el capítol set dels quinze de la segona temporada i està previst que al gener comencem el càsting. Estic molt content, crec que encara és més xula que la primera", assegura.

La segona temporada també estarà dirigida per Pau Freixas i mantindrà l'equip de protagonistes, però inclourà novetats en els espais on es desenvolupa la història. Segons va avançar tindrà dos escenaris principals: l'hospital i el pati de l'escola on estudiaran alguns dels protagonistes.

Fins ara "Polseres vermelles" només ha donat alegries als seus coproductors. A més del reconeixent en forma de crítica, premis i vendes internacionals, la sèrie va despertar tot un autèntic fenomen "fan" entre els seus seguidors, molt actius a xarxes socials com Facebook i Twitter, i va aconseguir una audiència mitjana de 492.000 espectadors i un 15,5% de quota.
Anar al contingut