Nova temporada

TVC enceta una nova temporada

TVC estrena nova temporada amb una programació que aposta per l'entreteniment i per un dels eixos estratègics de la cadena, la informació. En l'àmbit esportiu, nous programes omplen una graella que recupera també algunes de les sèries que més emocionen l'espectador.
Actualitzat

La Fundació Joan Miró, a Barcelona, ha estat l'escenari triat per presentar la programació de tardor de Televisió de Catalunya. Una presentació que ha comptat amb la presència de Rosa Cullell, directora general de la CCMA; Mònica Terribas, directora de TVC; Jordi Serra, director de Programes; Carles Manteca, director de Programació i Antena, i els presentadors i actors dels principals programes de TV3, el 33 i el K3.

Rosa Cullell ha parlat dels reptes de la CCMA: "Qualitat, promoure la llengua, entretenir i arribar a tots els públics." A més, també ha manifestat: "Lluitarem per ser el mitjà de referència a Catalunya, però amb vocació de servei públic. I serem un referent en innovació, com ho hem estat fins ara".

La directora de TVC, Mònica Terribas, ha dit que la característica fonamental de la nova programació "és el risc: en la informació, eix estratègic de la programació en l'humor, rient-nos també de nosaltres mateixos; en la ficció, perquè no renunciem a emocionar-nos; en esports, amb una programació molt competent; en la qualitat, i la mostra és el màster de TV3, alguns dels treballs del qual es podran veure en antena..."

Carles Manteca, cap de Programació i d'Antena, ha explicat que "quan parlem de TV3 parlem d'una oferta equilibrada, i no d'una cadena, sinó d'un gran aparador que inclou TV3, el 33, el K3, el 300, tv3.cat i TV3 a la Carta" i ha destacat l'aposta a través de la xarxa. Pel que fa al TV3 a la Carta, ha dit: "Incrementem l'oferta i apostem pel consum gratuït, lliure i il·limitat."

"Més creació que mai. Més mobilització que mai." Així ha començat la seva intervenció Jordi Serra, que ha fet l'adaptació de l'eslògan de tardor: "+ TV3 que mai". Ha repassat la graella de TVC i n'ha destacat els eixos: "Els informatius, que ja són líders diaris; els esports, amb nous programes i la potenciació dels de zàping; l'entreteniment, una de les apostes més decidides, on fem un pas endavant; la ficció, una de les principals marques de la casa; més produccions associades per aprofitar el talent extern; els documentals al 33, i els infantils al K3, que a més del vessant del Club Super3 té l'educatiu, que també es reforça amb estrenes."