2.293.000 espectadors per a La Marató, que també bat rècord en seguiment digital
A més de la xifra del marcador final, La Marató també va fer un excel·lent resultat d'audiència, amb una quota del 20,3% i líder pràcticament tot el dia. El seguiment digital va aconseguir dades de rècord, amb un 33% d'usuaris únics més que l'any passat
2.293.000 espectadors per a La Marató, que també bat rècord en seguiment digital
La Marató
La Marató
TV3, líder del diumenge

2.293.000 espectadors per a La Marató, que també bat rècord en seguiment digital

A més de la xifra del marcador final, La Marató també va fer un excel·lent resultat d'audiència, amb una quota del 20,3% i líder pràcticament tot el dia. El seguiment digital va aconseguir dades de rècord, amb un 33% d'usuaris únics més que l'any passat

TV3 va ser la cadena més vista a Catalunya, amb un 20% de quota, la segona millor de la temporada, a 9,8 punts de la segona classificada.

La Marató va fer un resultat excel·lent, liderant pràcticament tot el dia, des de l'inici fins a les 23.15, i amb una audiència acumulada de 2.293.000 espectadors. El programa, de més de dotze hores de durada, va aconseguir una quota del 20,3% i 354.000 espectadors de mitjana. El minut més vist va ser a les 22.14, amb una quota del 22,1% i 630.000 espectadors.

Audiències digitals de rècord

Més de 204.000 usuaris únics van accedir durant el dia als continguts de La Marató als mitjans digitals de la CCMA. És la dada més alta que s'ha registrat mai i un 33% superior a l'aconseguida l'any passat.

A més, gairebé 90.000 usuaris únics van veure ahir, en directe o a la carta, La Marató per internet, i aquesta també és la dada més alta que s'ha registrat mai, amb un increment del 47% en relació amb l'any anterior.

Pel que fa al web de La Marató, 162.000 usuaris hi van accedir i més de 71.000 la van utilitzar per fer donatius.

La Marató va ser ahir, diumenge, la segona emissió de televisió més comentada a Twitter a tot Espanya, amb 21.600 missatges, que van generar 7,5 milions d'impressions.

 

Els telenotícies, els més vistos

Ahir, diumenge, els telenotícies també van ser els programes més vistos, amb resultats molt destacats. L'edició del migdia del "TN Cap de Setmana", amb Cristina Riba i Ramon Pellicer, va ocupar el primer lloc, amb 763.000 espectadors i una quota del 33,1%, el rècord de la temporada i el quart més vist de l'any.

A més, va marcar el minut més vist del dia, a les 14.58, amb 814.000 i una quota del 34,5%. I el segon lloc va ser per a l'informatiu del vespre, amb 728.000 espectadors i un 25,5% de quota, el tercer millor resultat de la temporada.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats)

 

Anar al contingut