Rosa Romà intervé durant la taula rodona sobre els nous reptes de l'audiovisual

Una taula rodona sobre els nous reptes de l'audiovisual tanca el seminari AedemoTV 2023 a Sitges, on la CCMA ha estat l'amfitriona

La taula rodona "La TV de mañana... se inventó ayer", moderada per la presentadora del programa "Planta Baixa" de TV3, Agnès Marquès, i amb la participació de la presidenta de la CCMA, Rosa Romà, ha tancat avui la 38a edició del seminari AedemoTV 2023. Un esdeveniment que des de dimecres ha reunit a Sitges professionals de mitjans de comunicació, anunciants, agències de mitjans, empreses d'investigació de mercats i altres entitats, i on la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha estat l'amfitriona. Ahir, Àlex Marquina, director de Màrqueting de la CCMA, i Camil Roca, fundador i director creatiu de l'agència de publicitat K1000, van ser els ponents de la xerrada "♥ Story, más allá de la publicidad", on van explicat algunes de les claus de l'èxit de La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio, basat en l'idil·li amb l'audiència

La trobada de l'Associació Espanyola d'Estudis de Mercat i Opinió (Aedemo), organitzada per Insights + Analytics España a Sitges, ha comptat amb diverses ponències i s'ha tancat avui amb una taula rodona sobre el futur de l'audiovisual. La moderava Agnès Marquès, presentadora del programa "Planta Baixa" de TV3, i hi han participat Rosa Romà, presidenta de la CCMA; Javier Coromina, director de Comunicació i Mitjans d'Idilia Foods i Adam Foods; José A. Antón, director de Continguts d'A3 Media; Maite Gómez, directora de YouTube per a Espanya i Portugal; Patricia Marco, directora d'Antena de Mediaset; José Pablo López, director de Continguts de RTVE; Cristina Rey, CEO d'UM; i Miguel Salvat, responsable de Producció d'HBO. 

La conclusió general, en la línia del nom que tenia la taula rodona ("La TV de mañana... se inventó ayer"), és que la televisió segueix molt viva com a mitjà de comunicació, malgrat la presència creixent de plataformes de continguts i xarxes socials. "Som competència, però es poden buscar fórmules per trobar sinergies i complementar-nos", ha dit Rosa Romà, que creu que les plataformes i les xarxes són una oportunitat per agregar nous públics. 

Ponència sobre La Marató de TV3 i Catalunya Ràdio 

D'altra banda, ahir dijous Àlex Marquina, director de Màrqueting de la CCMA, i Camil Roca, fundador i director creatiu de l'agència de publicitat K1000, van ser els ponents de la xerrada "♥ Story, más allá de la publicidad". De manera molt distesa, van explicar com funciona el projecte de La Marató i van atribuir el seu èxit a l'idil·li de TV3 i Catalunya Ràdio amb la seva audiència També van posar d'exemple la campanya de l'última edició, dedicada a la sensibilització sobre les malalties cardiovasculars, quan es va recrear un atac de cor durant una sèrie fictícia emesa en directe i amb públic al plató. 

També dijous, la CCMA va reunir en un sopar tots els participants del seminari en un acte amb l'eslògan "Connectem amb tu", que va tenir lloc a l'antic casino de Sant Pere de Ribes. 

#AedemoTV2023  

Anar al contingut