TV3 lidera l'octubre, amb una quota del 18,2%, el millor mes des de l'agost del 2006

TV3 és líder de l'octubre per 27è mes consecutiu, amb una quota del 18,2%, a 6,5 punts de la segona cadena classificada, i a 9,7 punts de la tercera. Aquest és el millor resultat des de l'agost del 2006. Continua també el lideratge de TV3 en la franja del "day time" i del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 29 dels 31 dies del mes d'octubre i també ha liderat el rànquing de programes en 31 ocasions, és a dir, tot el mes. 17 dels 20 programes del rànquing dels més vistos són de TV3. Els informatius són líders en totes les seves edicions, amb uns resultats excel·lents, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6, i també són líders en imparcialitat i credibilitat. Amb la sentència del Procés, dilluns 14, TV3 amb una quota del 26,8%, fa el millor resultat des del 26 d'octubre del 2017. Mes de rècords pels telenotícies, els especials informatius i també per programes com el "Polònia", el "30 minuts" o el "Preguntes freqüents". TV3 és la cadena generalista més ben valorada qualitativament, amb un 8,6, el millor resultat de l'any. El 3/24, amb una quota del 2,7%, ha fet el millor resultat des del mes d'abril. I pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA fa el millor resultat des de l'octubre del 2017. I ha tingut gairebé 15 milions de reproducció de vídeo, també el millor resultat des de l'octubre del 2017

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar, i ja són 27 mesos consecutius, el rècord de la cadena. Aquest octubre, TV3 ha aconseguit una quota del 18,2%. Ha superat en 6.5 punts la segona cadena classificada, Telecinco, i en 9,7 punts, la tercera, Antena3. Aquest ha estat el millor resultat des de l'agost del 2006. I l'audiència acumulada del mes és de 5.425.000 espectadors.

TV3 continua sent líder en les franges de "day time", amb una quota del 18,2%, 6,4 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, Telecinco, i de "prime time", amb una quota del 20,3%, i supera en 9 punts la segona classificada, Telecinco, tot i la forta competència en aquesta franja.

TV3 ha liderat l'audiència 29 dies dels 31 del mes d'octubre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 31 ocasions, tot el mes, totes elles amb el "TN vespre" o el "TN cap de setmana vespre". També és la cadena generalista més ben valorada a l'octubre, al panel de GfK, amb un 8,6, la millor dada de l'any. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTÉ, VRT, CTC, etc.).

Dilluns 14 d'octubre, amb la sentència del judici del procés, TV3 amb una quota del 26,8%, registrava la millor dada des del 26 d'octubre del 2017. I el canal 3/24, amb un 5,8% de quota, feia el seu millor resultat des del 3 d'abril d'aquest any.

Excel·lents resultats dels informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat, imparcialitat i credibilitat.

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 31 ocasions, 23 de les quals ho ha fet el "TN vespre" i 8 el "TN cap de setmana vespre".

Aquest mes els informatius han fet un resultat excel·lent, perquè els catalans han escollit una vegada més TV3 per informar-se, en un moment d'important actualitat. Els informatius gairebé han igualat les mitjanes de l'octubre del 2017, amb l'excepció del "TN comarques" i el "TN cap de setmana vespre", que les han superat, registrant els seus millors resultats mensuals, des del febrer del 2013, el primer, i des del febrer del 2012, el segon.

17 dels 20 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3, amb el "TN vespre" del dia 15 en primer lloc, amb una quota del 36,6% i 1.054.000 espectadors, el millor resultat des del 10 d'octubre del 2017; el "TN cap de setmana vespre" del 20 d'octubre, en segon lloc, amb una quota del 34,7% i 988.000 espectadors, és la més vista de la història de les edicions del cap de setmana; el "TN migdia" del 18 d'octubre, dia de la vaga, va ser el sisè més vist del mes, amb 713.000 espectadors i una quota del 36,2%, l'emissió més vista des del 8 de novembre del 2017. I el "TN cap de setmana migdia", del dia 20, va ocupar el vuitè lloc, amb 654.000 espectadors i un 32% de quota, el més vist des de 28 d'octubre del 2017.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK. El "TN comarques", amb un 9,1, és l'informatiu més ben valorat, i el dia 15, amb 435.000 espectadors i una quota del 28,7%, va ser l'edició més vista des del 27 de febrer del 2018. Els telenotícies de TV3 també són líders en imparcialitat, amb un 93.2%, i líders en credibilitat, amb un 95.8%.

El "TN matí", que condueix Ariadna Oltra, va registrar el seu rècord el 23 d'octubre, amb 113.000 espectadors i un 42,1% de quota. Té una valoració de 8.4 segons el GfK.

Aquest mes, també han destacat el "Més 3/24" del dia 17, amb 637.000 espectadors i una quota del 28%, el segon més vist de la història; l'entrevista al President de la Generalitat, Quim Torra, que es va fer el 17 d'octubre, amb 742.000 espectadors i un 27% de quota, és la més vista a un President de la Generalitat, des del 14 de gener del 2016; i l'especial informatiu "El 2n Octubre: sentència i reacció", va fer un excel·lent resultat, amb una quota del 17,4% i 339.000 espectadors, i una valoració qualitativa de 9, segons el GfK.

TV3 lidera el "day time", amb molt bons resultats de tots els programes

TV3 torna a liderar un mes més el "day time", amb una quota del 18,2%. Les mitjanes mensuals dels programes han estat les millors de l'any, juntament amb les del febrer, quan va començar el judici.

"Els matins", que presenta Lídia Heredia, el dia 14, amb una quota del 31,6% i 183.000 espectadors, va ser el més vist des del 8 de novembre del 2017; "Planta baixa", amb Ricard Ustrell, va registrar el seu rècord, el dia 24, amb uns 290.000 espectadors, i una quota del 26,8%, a més té una valoració qualitativa del 8.8 segons el panel GfK; i el "Com si fos ahir", del dia 23, va ser el més vist des del 21 de març del 2018, amb 345.000 espectadors i una quota del 24%. Dos programes més de rècord, han estat el "Tot es mou", que el dia 16 va fer una quota del 22,2% i el van seguir 326.000 espectadors, el més vist des del 4 de març d'aquest any, i l"Està passant", del dia 17, que amb 545.000 espectadors i una quota del 24,3% va ser el segon més vist de l'any.

Excel·lents resultats dels programes d'entreteniment, amb rècords

17 dels 20 programes més vistos del mes són de TV3. Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El "Polònia" del dia 24 d'octubre ocupa el tercer lloc del rànquing dels més vistos del mes, amb una quota del 30.4% i 803.000 espectadors, el més vist des del 26 d'octubre del 2017. El "30 minuts", titulat "Sentenciats", del dia 20, amb una quota del 25,8% i 728.000 espectadors, va ser el cinquè més vist del mes, i registra el seu millor resultat des del 30 de setembre del 2018, amb l'emissió del "Marcats per l'1 d'octubre".

El "Sense ficció" "1-O: cas obert", ocupa el novè lloc amb 644.000 espectadors i una quota del 26,9%, i iguala el millor resultat del 2019, que fins ara era per l'emissió d'"Altsasu: ferides obertes, del 22 de gener.

"El suplent", a més de ser la millor estrena d'un programa de TV3 aquest 2019, amb una quota del 20,9% i 538.000 espectadors, ha liderat còmodament la seva franja, amb una mitjana de 475.000 espectadors i un 18% de quota.

El  "Joc de cartes" en què Marc Ribas buscava el millor restaurant amb personalitat del Pla de l'Estany, és el tretzè més vist del mes, amb 506.000 espectadors i una quota del 22.5%, el més vist de la temporada i el quart més vist de la història del programa.

També destaca el capítol de l'"APM?", del  dia 30, amb una quota del 19,7% i 495.000 espectadors, el més vist de la temporada i el segon de l'any.

El "Preguntes freqüents" que presenta Cristina Puig, el 19 d'octubre, amb una quota del 24,5% i 419.000 espectadors, va fer el seu millor resultat des del 7 d'abril del 2018. També bona estrena de la segona temporada d'"Els meus pares", amb una mitjana de 323.000 espectadors i un 15,5% de quota.

I l'emissió de "Let's the people sing" va registrar un bon resultat, amb una quota del 10,7% i 196.000 espectadors. I una valoració qualitativa del 8.8 segons el panel GfK.

El portal de la CCMA ha fet la millor dada des de l'octubre del 2017, el 3/24.cat ha superat els 2 milions d'usuaris i les reproduccions de vídeo han incrementat un 67% respecte al mes anterior.

A l'octubre, TV3 ha tingut 14,8 milions de reproduccions de vídeo, la millor dada de consum de vídeo des de l'octubre del 2017. És un increment del 67% respecte del setembre i un 53% més que el mateix mes del 2018. A més, la setmana del 14 d'octubre, la de l'anunci de la sentència del Procés, hi va haver el rècord de reproduccions amb 5,9 milions. El programa més vist a la carta ha estat el "Polònia", amb 172.000 usuaris únics i 380.000 reproduccions. El vídeo més vist ha estat el "Polònia" del dia 24, amb més de 100.000 reproduccions, i tres dels deu vídeos més vistos del mes són del programa.

Els informatius del dia 14, en què es va fer pública la sentència del Procés, han estat les emissions en directe més vistes del mes. El "TN vespre" el van veure 86.000 usuaris únics als mitjans digitals.

El portal de la CCMA ha tingut a l'octubre una audiència de 4,4 milions d'usuaris únics, la millor des de l'octubre del 2017. El 324.cat, la secció de notícies del portal de la CCMA supera els dos milions d'usuaris únics, la millor dada des de l'octubre del 2017.

Pels que fa a les aplicacions mòbils, la del 3/24, ha tingut la millor audiència des del desembre del 2017, amb 170.000 usuaris únics.

I també rècord d'audiència a la TV connectada. Més de 342.000 usuaris únics han entrat aquest mes als serveis que ofereix TV3 a la TV connectada.

I a les xarxes socials, durant l'octubre la conversa social sobre els programes de TV3 gairebé duplica la del mes anterior, i ha generat 501.000 missatges a Twitter. El programa que més conversa social ha generat ha estat el "Preguntes freqüents", amb 128.000 missatges, pràcticament una quarta part del total. I el segon programa és el "Polònia", amb 85.000 missatges.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut