TV3 lidera el març, amb rècords i arrencades espectaculars de "Crims" i "Eufòria"

Ahir, TV3 va liderar, amb una quota del 15,6%% i 700.000 persones van connectar amb la quarta gala d'"Eufòria". I es van registrar prop de 50.000 vots. TV3 és líder amb contundència del març, amb una quota del 14,5%. Lidera la franja del day time, i del prime time amb contundència, a 6,8 punts de la segona cadena. Rècords de temporada de l'"Atrapa'm si pots", "Polònia", "Com si fos ahir" i "Gol a gol". I excel·lent estrena de "Crims", amb rècord històric, i d'"Eufòria".

Esport3 torna a fer la millor quota de la temporada.I, pel que fa a audiències digitals, aquest mes s'ha fet la millor dada de reproduccions a la carta d'un mes de març i "Crims" ha estat el programa més vist a la carta.

TV3 ha tornat a acabar el mes líder d'audiència, segons dades de Kantar*. Aquest març, TV3 ha aconseguit una quota del 14,5%. A més, manté una àmplia distància amb la segona classificada, Antena3, a 4,5 punts. I ha superat per 6 punts la tercera, Telecinco. 
 
TV3 lidera la franja del day time, amb un 14,6%, a 4,2 punts de la segona, Antena3. I lidera la franja del prime time de manera contundent, amb una quota del 16,8%, i supera per 6,8 punts la segona classificada, Antena3.
 
TV3 ha liderat l'audiència 30 dies dels 31 del mes de març i el rànquing dels programes més vistos del dia en 29 ocasions, i sempre ho ha fet amb un telenotícies, excepte el dia de l'estrena de la nova temporada de "Crims".
 
També és la cadena generalista més ben valorada al març al panel de GfK**, amb un 8.4.
 
El SX3 fa el tercer millor dia de la temporada en target nens el dia 13 de març, amb un 14,8% de quota. I durant el mes, 1.176.000 persones hi han connectat.
 
Bons resultats dels informatius, líders en totes les edicions 
 
Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 28 ocasions: 20 el "TN vespre",  7 el "TN cap de setmana vespre" i 1 el "TN migdia".
 
Nou dels quinze programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El "TN vespre" del 20 de març va ser el tercer, amb una quota del 29,2% i 683.000 espectadors; el "TN cap de setmana vespre" del 5 de març és el quart, amb 594.000 espectadors i un 25,5% de quota; el va seguir el "TN migdia" del dia 6, amb 502.000 espectadors i un 32,4% de quota; l'edició del migdia de l'informatiu del cap de setmana del 12 de març, va ser dotzè, amb una quota del 28,6% i 397.000 espectadors. 
 
I, pel que fa al "TN comarques", el del dia 20 va ser el dinovè programa més vist del mes, amb una quota del 28% i 325.000 espectadors.
 
Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8.4, segons el panel de GfK. I el "Més 3/24" és el programa amb més bona valoració: un 9.1.
 
Aquest març destaquen les estrenes
 
Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.
 
L'estrena de "Crims", el dia 20, amb el capítol "Marina Ruiz", va fer el rècord històric i se situa en el segon lloc del rànquing mensual, amb una quota del 30,9%, 689.000 espectadors i una audiència acumulada d'1.013.000 persones. A més, té una valoració qualitativa de 8.8.
 
L'altra estrena del mes ha estat "Eufòria", que va superar amb escreix el primer capítol de la primera temporada, amb una quota del 22,4%, 381.000 persones i una audiència acumulada de 824.000 espectadors.
 
Aquest març també han fet rècords de temporada el ""Polònia" del dia 23, amb 497.000 espectadors i un 22,1% de quota i té una valoració qualitativa del 8.6; el capítol de "Com si fos ahir" del 17 de març, amb 358.000 espectadors i un 24,7% de quota; l'"Atrapa'm si pots", que presenta Llucià Ferrer, amb 357.000 espectadors i un 19,2% de quota i el "Gol a gol" del 19 de març, que es va emetre per TV3 i va fer una quota del 12,5%, el van veure 183.000 espectadors i una audiència acumulada de 551.000 persones.
 
La nit especial dedicada a la Kings League, del dia 26, va fer un molt bon resultat. El "30 minuts", amb el reportatge "Kings League: comença la partida", va fer el tercer més vist de la temporada, amb una quota del 19,1% i 397.000 espectadors; el partit entre El Barrio i Aniquiladores FC, el van seguir 228.000 espectadors i va fer una quota del 14,3% i el post partit, el van veure 197.000 persones i va arribar a un 15,9% de quota.
 
També en el rànquing del març destaquen el "Cuines" del dia 17, en què van preparar encenalls de Sant Josep, amb una quota del 29,2% i 445.000 espectadors; l'"Està passant" del dia 20, amb Toni Soler, que va marcar una quota del 17,7% i 325.000 espectadors i "La gran pel·lícula", amb "L'escàndol", que es va emetre el dia 22 i va fer una quota del 18% i la van veure 302.000 espectadors i la situa com la segona més vista de la temporada.
 
Bons resultats d'Esport3
 
Esport3 repeteix la millor quota de la temporada i el 2 de març, amb una quota de l'1,8%, fa la millor de la temporada. A més, 1.630.000 espectadors han connectat amb el canal esportiu aquest març.
 
Aquest mes han destacat les emissions de "Gol a gol" , en especial el del dia 2, amb el partit de Copa del Rei, amb 126.000 espectadors, un 8,1% de quota i una audiència acumulada de 341.000 persones. Aquestes dades el situen com el programa més vist del canal aquesta temporada. 
 
També destaca l'"Onze" del dia 27, amb un 4,7% de quota i 72.000 espectadors.
 
Millor dada de reproduccions a la carta d'un més de març i "Crims", el programa més vist a la carta
 
Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 12,8 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta, un 14% més que el mes anterior i un 3% més que el març del 2022. Aquest mes, s'han fet 8,3 milions de reproduccions a la carta, la millor dada de consum a la carta d'un més de març.
 
"Crims" ha estat el programa més vist del mes, amb 256.000 usuaris únics i 910.800 reproduccions. I el vídeo més vist a la carta és el primer capítol de la nova temporada, "Marina Ruiz", que acumula 245.000 reproduccions. 
 
"Eufòria" ha estat el segon més vist tant en nombre d'usuaris, amb 217.000, com en reproduccions, amb 973.000. Tres dels cinc vídeos més vistos són les tres primeres gales. Més de 342.000 usuaris han accedit al web, la gran majoria per votar o per veure algun vídeo. I sumant les plataformes externes, s'han superat els 6 milions, des de l'inici de la segona temporada.
 
"Com si fos ahir" ha estat el programa més vist en nombre de reproduccions, amb 1.600.000 reproduccions. I és la millor dada de reproduccions a la carta del programa des del maig del 2021.
 
El portal de la CCMA va tenir 4,2 milions d'usuaris únics, un 9% mes que al febrer.
 
En l'àmbit de les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 164.800 missatges a Twitter. El més comentat ha estat "Eufòria", amb 26.600 missatges. 
 
A més, s'han fet 67 milions de reproduccions de vídeo a les xarxes socials, 31 milions a Instagram i 19 a TikTok com a plataformes digitals. Els vídeos més vistos a les xarxes socials han estat un de l'"APM?" a TikTok sobre la Kings League, amb 2,8 milions de reproduccions i un vídeo del 3/24 a Instagram sobre les veus que sonen al transport públic i a les promocions de TV3, amb 1,6 milions de reproduccions.
 
700.000 espectadors van connectar amb la quarta gala d'"Eufòria"
 
Ahir, divendres TV3 va liderar amb comoditat, amb una quota del 15,6%, a 3,8 punts de la segona. 
 
La quarta gala d'"Eufòria", en què van eliminat el Domènec, va fer una quota del 18,9%, la van veure 307.000 espectadors i va fer una audiència acumulada de 700.000 persones. A més, va liderar la franja.
 
I pel que fa a les audiències digitals, la gala d'ahir va ser vista en directe per 14.400 usuaris únics. Es van registrar prop de 50.000 vots dels espectadors i es van publicar 3.800 missatges a Twitter sobre el programa. Les reproduccions de vídeo d'"Eufòria", a les xarxes socials durant el dia d'ahir, van ser 259.000, la gran majoria a Instagram. 
 
A més, 2.914 usuaris únics van seguir l'emissió a través de Twitch.
 
Durant la nit, van sonar temes en català com "Bona nit" (Els Pets), "Superfashion" (Macedònia) i "Supermercat", del membre del jurat Lildami, a banda d'un himne mallorquí com és "Illes dins d'un riu" (Tomeu Penya). La llista es va completar amb "About Damn Time" (Lizzo), "Sorry" (Justin Bieber), "Don't you Worry ‘Bout a Thing" (Tori Kelly), "Radio Ga Ga" (Queen) i "Tú me dejaste de querer" (C. Tangana). 
 
I Triquell, que acaba de publicar un àlbum amb cançons pròpies, va visitar el plató i va cantar un medley de "Jugular" i "CBD i espardenyes". 
 
(Fonts: *Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total. **GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur.)
 
#audiènciesTV3
 
Sant Joan Despí, 1 d'abril del 2023
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut