"APM?"
"APM?"
AUDIÈNCIES

TV3, líder destacada de dimecres, amb una quota del 16,9% i amb l'edició més vista de la temporada de l'"APM?"

TV3 va liderar còmodament l'audiència d'ahir, dimecres, amb una quota del 16,9%. Vuit dels deu programes més vistos del dia van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"APM?", que va fer rècord de temporada, i l'"Està passant", al capdavant del rànquing

Ahir, dimecres, TV3 va liderar l'audiència del dia de manera destacada, amb una quota del 16,9%, a 5,2 punts de la cadena classificada en segona posició, Antena3. TV3 va obtenir una audiència excel·lent en la franja de "prime time", en què pràcticament va doblar el resultat de la segona classificada.

Vuit dels deu programes més vistos del dia van ser de TV3, amb el "TN vespre", conduït per Toni Cruanyes, un cop més en primer lloc, amb 665.000 espectadors i una quota del 24,6%. El va seguir l'"APM?", que, amb una audiència de 541.000 espectadors i un 19,6% de quota, va ser l'edició més vista de la temporada.

El tercer lloc del rànquing va ser per a l'"Està passant", l'informatiu satíric del vespre que condueix Toni Soler, que van veure 418.000 espectadors i va obtenir una quota del 19%. En quarta posició es va situar el "TN migdia", conduït per Carles Prats i Raquel Sans, amb una audiència de 416.000 espectadors i una quota del 26,4%.

El capítol de "Trenquin tòpics" sobre el pactisme català, presentat per Queco Novell desdoblat en dos personatges diferents, va ocupar la sisena posició del rànquing. El van seguir 359.000 espectadors i va marcar una quota del 15,4%. El va seguir, en setena posició, l'edició de "Cuines", en què Marc Ribas va preparar diferents hummus i que van veure 349.000 espectadors, i va tenir un 22,1% de quota.

Al rànquing dels deu programes més vistos del dia també hi ha la sèrie de la sobretaula "Com si fos ahir", en novena posició, amb una audiència de 290.000 espectadors i una quota del 19,8%; i el "TN comarques", amb Núria Solé, i en desena posició, que van veure 270.000 espectadors i va obtenir una quota del 19,5%.

(Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut