TV3, líder de novembre amb grans resultats d'audiència dels informatius i les estrenes

TV3 és líder de novembre per setzè mes consecutiu, amb una quota del 13,3%, mantenint una distància destacada del segon. Continua també el lideratge de TV3 en la franja del "day time" i del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 26 dies dels 30 del mes de novembre, i també ha liderat el rànquing diari de programes en 30 ocasions, és a dir cada dia del mes. 7 dels 10 programes més vistos del novembre són de TV3. TV3 és, per tercer mes consecutiu, la cadena generalista més ben valorada, amb un 8,5. Els informatius són líders en totes les seves edicions i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6. Bons resultats de les estrenes del mes de novembre, la nova temporada d'"El foraster" i "La nit dels Òscars". També va tancar amb un gran resultat "Els meus pares". I la pel·lícula "Sempre al teu costat, Hachiko", que ha inspirat l'anunci de La Marató, registra el millor resultat de la "Tarda de cine" de la temporada. "Està passant" registra el rècord de la temporada

Per setzè mes consecutiu, TV3 acaba el novembre com a líder d'audiència, segons dades de Kantar Media. Aquest mes, la cadena ha aconseguit una quota del 13,3%.

TV3 continua liderant en les franges de "day time", amb una quota del 13,1% i a 1,5 punts per sobre de la cadena en segon lloc, Antena3, i de "prime time", amb una quota del 15,3%, i supera per 4,3 punts la segona, Telecinco.

TV3 ha liderat l'audiència durant 26 dies dels 30 del mes de novembre i el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions, és a dir, tot el mes. Els tres programes més vistos del mes són de TV3, i n'inclou set dins dels deu primers. També ha tornat a ser la cadena generalista més ben valorada al novembre al panell de GfK, amb un 8,5. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors per a les principals televisions europees (BBC, ITV, ZDF, RTÉ, VRT, CTC, etc.).

Els informatius, líders en totes les edicions i els més ben valorats en qualitat

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les seves edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions, 22 de les quals ho ha fet el "TN vespre", 7, el "TN cap de setmana vespre" i 1 el "TN cap de setmana migdia". Entre els 20 programes més vistos, en el primer lloc hi ha l'edició del "TN vespre" del 20 de novembre, amb una quota del 27,1% i 736.000 espectadors. En tercer lloc hi ha el "TN cap de setmana vespre" del 4 de novembre, amb 598.000 espectadors i una quota del 23,8%.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK. El "TN comarques", amb un 9,2, i el "12-14", amb un 9,1, són els informatius més ben valorats

Excel·lent resultat del retorn d'"El foraster" i les estrenes de "La nit dels Òscars", "Quatre gats" i "Atrapa'm si pots"

TV3 ha situat 7 programes en la llista dels 10 espais més vistos del mes. El segon programa més vist del mes va ser el "Polònia" del dia 8, amb 664.000 espectadors i una quota del 23,5%. En l'índex qualitatiu GfK el programa obté un 8,8, i a Internet és el segon programa més vist a la carta, amb 237.000 reproduccions.

En cinquè lloc hi ha l'estrena del xou d'humor "La nit dels Òscars", el dia 22, que amb una audiència de 508.000 espectadors i una quota del 24,9% ha estat el millor resultat del novembre de les ofertes del segon "prime time" de la cadena. El programa ha superat per nou punts de quota la mitjana de la franja de la temporada i destaca tant en els "targets" més joves –de 13 a 24 anys (32,9%) i de 25 a 34 (33,8%)– com en els més grans –de 65 a 74 (34,2%)–. El programa obté un 8,8 en l'índex qualitatiu GfK.

El sisè programa més vist del més és l'"APM?" del dia 7, amb una quota del 18,8% i 503.000 espectadors. Aquest espai d'humor obté un 8,6 en l'índex qualitatiu GfK.

En setè lloc s'hi troba l'estrena, el dia 7, del programa presentat per Quim Masferrer, "El foraster", que amb una quota del 22% i 496.000 espectadors, va registrar un dels millors resultats de la temporada. En l'índex qualitatiu GfK aquest programa obté una puntuació de 8,9. A banda, és el tercer programa més vist a internet, amb 205.000 reproduccions. El capítol de Santa Pau, emès el dia 7, és amb 65.000 reproduccions el vídeo més vist a la carta.

I la resta d'estrenes del mes també obtenen bons resultats. El programa dirigit i presentat per Ricard Ustrell, "Quatre gats" va ser vist per 210.000 espectadors, amb una quota del 8,7%, i el concurs "Atrapa'm si pots", per 169.000, i una quota del 8,8%.

El dilluns 26, el programa d'actualitat informativa en clau d'humor "Està passant" va registrar el seu rècord de la temporada amb 434.000 espectadors i una quota del 18,8%. Al panell GfK també obté una molt bona puntuació, 8,7.

El programa presentat per Gemma Nierga, "Els meus pares", es va acomiadar amb molt bon resultat el dia 15. La mitjana dels deu capítols ha estat de 385.000 espectadors i una quota del 17,6%.

La pel·lícula "Sempre al teu costat, Hachiko", que va inspirar l'espot d'aquest any de La Marató, va liderar la franja i, amb una quota del 14,3% i 253.000 espectadors, va registrar el millor resultat de "Tarda de cine" de la temporada.

I pel que fa a internet, al novembre, la sèrie de la sobretaula de TV3, "Com si fos ahir", ha estat el programa més vist a la carta, amb 1.075.000 de reproduccions. I el programa d'informació i entreteniment dels dissabtes, "Preguntes freqüents" del dia 3 de novembre ha estat el més vist en directe per internet, amb 14.000 usuaris únics, i a les xarxes socials, el més comentat de la cadena, amb 100.000 piulades.

 (Font: Kantar Media, ind. 4 i +)

 

tv3.cat