TV3, líder de dijous amb una quota del 13,1% i encapçalant el rànquing dels més vistos amb el "TN vespre", el "TN migdia" i "Res és impossible"
Ahir, dijous, TV3 va tornar liderar l'audiència, amb una quota del 13,1%, i va situar tres programes en els primers llocs del rànquing del dia: les edicions del vespre i el migdia del telenotícies, seguides de l'últim capítol de "Res és impossible", amb l'emissió més vista de la temporada amb més audiència del programa.
TV3 va tornar a ser ahir la cadena més vista a Catalunya, amb un 13,1% de quota, a una distància de 2 i 4 punts de la segona i la tercera cadena classificades en el rànquing del dia.
Els tres programes més vistos van ser de TV3, encapçalats pel "TN vespre", amb Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 504.000 espectadors i una quota del 22,8%. El "TN migdia", amb Carles Prats, va ocupar la segona posició, amb 433.000 espectadors i un 24,7% de quota. Tots dos telenotícies també van ser líders de la franja d'emissió.
El tercer lloc va ser per a l'últim capítol de "Res és impossible", amb Antonio Díaz fent d'amfitrió del Tricicle, que va ser l'emissió més vista de la temporada i el segon programa més vist de tots els que s'han emès fins ara. L'espai de màgia va liderar ahir la franja amb 394.000 espectadors i una quota del 17,4%.
El "TN comarques", amb Núria Solé, en sisena posició, va liderar l'emissió amb 280.000 espectadors i un 20,3% de quota.
El segon capítol de "Res és impossible", que recuperava el viatge del Mago Pop a Manchester, va ser setè i també líder de la franja, amb 279.000 espectadors i un 15,1% de quota.
L'espai "Cuines", amb Marc Ribas, que ahir va preparar rotllets de primavera, va ser quinzè al rànquing amb 191.000 espectadors i una quota del 12%.
"Res és impossible" tanca la millor temporada del programa
"Res és impossible" tancava ahir la temporada amb més audiència del programa amb una mitjana de 358.000 espectadors i una quota del 17,6%. Amb aquests bons resultats, supera l'audiència de les temporades anteriors. A més, gairebé 1.700.000 espectadors han vist en algun moment l'espai de màgia aquesta temporada. I pel que fa a la valoració qualitativa, ha obtingut un 8,3 segons el panel de GfK.
Pel que fa a l'audiència digital, aquesta temporada ha estat la millor de totes i ha duplicat les xifres de l'anterior. Fins ara, s'han fet més de 180.000 reproduccions de vídeo, en directe i a la carta, obtenint una mitjana setmanal de prop de 17.620 usuaris únics i 32.520 reproduccions de vídeo. A més, se situa en sisena posició del rànquing de programes més vistos a la carta del mes d'agost.
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats)
#audiènciesTV3