El partit de Champions Arsenal-Barça, el més vist del febrer
El partit de Champions Arsenal-Barça, el més vist del febrer

TV3, líder d'audiència per sisè mes consecutiu, tanca el febrer amb una quota del 13,2%

TV3 acaba el mes de febrer sent líder en solitari i liderant el rànquing de programes més vistos cada dia del mes. TV3 lidera l'audiència 24 dels 29 dies del mes. TV3 situa 20 programes entre els 40 més vistos. El partit de Champions Arsenal-Barça és el programa més vist del mes de febrer. A continuació, "El foraster" en el capítol dedicat a Castellar de n'Hug. Els cinc programes més vistos d'aquest mes són de TV3, que en situa vuit entre els deu primers. El 3/24 tanca amb una quota de l'1,5% i continua sent el canal informatiu de referència. Esport3 és líder de les cadenes temàtiques esportives amb una quota de l'1,2% mentre que el Super3/33 tanca amb una quota de l'1,3%

TV3 és líder d'audiència del mes de febrer amb una quota del 13,2%, davant de Tele5, que ha aconseguit un 10,7% de quota, i d'Antena3, amb un 10,4%. En quarta posició, i amb una quota del 7,1%, hi ha La Sexta, que ha superat La 1, cinquena classificada amb un 6,9%. Finalment, Cuatro ha acabat en sisè lloc, amb una quota del 6,6%. TV3 continua líder per sisè mes consecutiu i millora les quotes obtingudes els darrers mesos augmentant la distància amb les cadenes competidores. Pel que fa als canals temàtics, el 3/24 ha tancat el mes de febrer amb una quota de l'1,4% i continua sent el canal de referència informativa dels espectadors catalans, doblant el seu directe competidor. El canal Super3/33 se situa en un 1,3% i es manté respecte al mes passat. La franja infantil del Super3 obté una quota de l'1,4%, i ocupa la segona posició compartida amb Boing. Esport3, líder dels temàtics esportius, tanca el mes amb una quota de l'1,2% i amb bons resultats dels seus programes, que en alguns casos han obtingut rècords d'audiència.TV3 acaba el febrer sent líder d'audiència en solitari i es manté com la preferida dels espectadors catalans per sisè mes consecutiu, dominant la temporada televisiva i augmentant els seus registres respecte els mesos anteriors. TV3 ha estat la cadena més vista durant 24 dies, ha encapçalat el rànquing de programes més vistos els 29 dies de febrer i ha situat 20 programes en el rànquing dels 40 de més audiència, rànquing que també lidera.

El programa més vist del dia és de TV3 cada dia del mes

Els informatius de TV3 continuen sent els preferits de l'audiència catalana i aquest mes de febrer, dels 29 dies del mes, han liderat l'audiència en 22 ocasions. El "TN migdia" ho ha estat en vuit ocasions i el "TN cap de setmana vespre", en set. El "TN vespre" l'ha liderat sis dies i el "TN cap de setmana migdia", en una ocasió. Totes les edicions dels informatius de TV3 milloren els resultats del mes de gener. El "TN migdia" continua creixent i aconsegueix una mitjana de 586.000 espectadors i una quota del 31,4%. El "TN vespre" tanca el mes amb una mitjana de 578.000 espectadors i una quota del 20,1%; el "TN cap de setmana migdia", amb 531.000 espectadors i un 26,6% de quota; l'edició del "TN cap de setmana vespre", 625.000 espectadors i un 22,4% de quota, i el "TN comarques" amb 338.000 espectadors i una quota del 20,9%.

Els altres programes que han liderat l'audiència del dia han estat "El foraster" i "Polònia", en tres ocasions cada un, i la transmissió del partit de Champions entre l'Arsenal i el Barça, programa més vist del mes.

20 programes de TV3, entre els 40 més vistos del mes

TV3 ha liderat el rànquing dels 40 programes més vistos del mes de febrer, on hi ha situat 20 programes. El podi l'ocupa la transmissió del partit de Champions entre l'Arsenal i el Barça, del dia 23 de febrer, que va tenir 1.168.000 espectadors i una quota del 34,9%. A continuació, segon programa més vist del mes i rècord històric de l'espai que presenta Quim Masferrer, "El convidat" en la seva visita a Castellar de n'Hug, que va tenir una audiència de 829.000 espectadors i una quota del 27,4%. En aquest rànquing dels més vistos també hi són presents les diferents edicions dels Telenotícies, que ocupen les posicions tercera (TN cap de setmana vespre"), cinquena ("TN cap de setmana migdia),  vuitena  ("TN vespre"), novena (TN migdia) i vint-i-unena (TN comarques).

En aquest rànquing dels més vistos, TV3 hi ha situat produccions de tots els gèneres. Hi trobem entreteniment amb "Polònia", quart programa més vist, amb 737.000 espectadors i una quota del 22%; "APM", setè, amb 690.000 espectadors i un 20,6% de quota; o "Crackòvia", que amb 495.000 espectadors i un 14,6% de quota és quinzè. Els programes de servei també han tingut una molt bona acollida. El "Sense ficció" "Suñol: un crit valent" va tenir una audiència de 436.000 espectadors i una quota del 13,5% i és el vintè programa mes vist del mes. El reportatge del "30 minuts" "Embarassades i encadenades" també se situa en aquest rànquing, en el lloc 19, amb una audiència de 441.000 espectadors i una quota del 13,4%.

En el rànquing dels programes més vistos també hi destaquen les produccions dramàtiques. L'estrena de "Nit i dia" ha tingut una molt bona rebuda per part dels espectadors. El capítol de la sèrie "N/N-Home", que va tenir una audiència de 544.000 espectadors i una quota del 18,6% és el dotzè programa més vist del mes de febrer. "La Riera", que continua liderant la franja de sobretaula amb total comoditat, també està situat en el rànquing dels més vistos en la posició  divuit, amb una audiència de 472.000 espectadors i un 24,8% de quota. També ha estat ben acollit Miquel Calçada, l'ambaixador de TV3 arreu del planeta, que també se situa entre els 40 més vistos amb la seva visita a Corea del Sud, que van seguir 377.000 espectadors i va tenir una quota del 12,5%. El programa "Ja t'ho faràs", amb 502.000 espectadors i una quota del 19,5% és el programa número catorze dels més vistos. I un altre retorn, "El gran gran dictat" també va ser molt ben rebut. L'emissió del dia 27 de febrer se situa com a trenta-cinquè programa més vist del mes amb 365.000 espectadors i un 12,4% de quota.

Referència informativa, esportiva i de qualitat

Els canals temàtics continuen sent referència en les seves especialitats. El canal informatiu 3/24 aquest mes de febrer ha aconseguit una quota de l'1,5%, continua sent la referència informativa en l'àmbit dels canals especialitzats, i dobla la quota del seu directe competidor. Passa el mateix amb l'Esport3, que tanca el mes amb una quota de l'1,2% i triplica el registre del seu competidor, Teledeporte. De l'oferta d'Esport3 d'aquest mes de febrer, en destaquen els resultats obtinguts per les transmissions dels partits d'Eurolliga de bàsquet, que en el cas del Brose-Barça va arribar als 113.000 espectadors amb una quota del 4,2%. També ha obtingut molt bons resultats el programa "Hat trick Barça", sempre per sobre del 4% de quota, i que el dia 14 de febrer, coincidint amb la golejada blaugrana contra el Celta de Vigo, va tenir 158.000 espectadors i una quota del 5,7%.

Pel que fa al conjunt del Super3/33, marca una quota de l'1,3% i es manté respecte al mes passat. El Super3, en la seva franja d'emissió, obté una quota de l'1,4% i comparteix la segona posició amb Boing.

Al canal 33 ha tingut una excel·lent rebuda el nou programa "La gent normal" que ha obtingut –en el conjunt de programes emesos-- una mitjana mensual d'audiència de 116.000 espectadors i una quota del 3,5%. El capítol més vist va ser el tercer, "Canviar d'orientació sexual d'adult, com es viu?", que va tenir 129.000 espectadors i una quota del 3,8%.

TV3, la cadena generalista més ben valorada, manté el seu rècord històric

Segons el panel de GKF, TV3 continua sent la cadena generalista més ben valorada i aquest mes de febrer manté el seu rècord històric amb un 8,3, compartint el lideratge amb La 2.

Les estrenes del mes de febrer, a més dels bons resultats quantitatius, també han rebut una molt bona valoració qualitativa. "Nit i dia", segons els espectadors, obté una qualificació de 8,1, una dècima per sobre de "La gent normal", també notable, amb un 8. Un altre de les novetats, en aquest cas el nou format de "Cuines", també rep una bona valoració i obté un 8,2. "Cuines" també ha tingut una molt bona acollida entre els espectadors pel que fa a l'audiència i obté una mitjana de 474.000 espectadors i una quota del 25,6%.

Els informatius de TV3, amb un 8,4, dominen el rànquing de programes informatius diaris molt al davant dels seus competidors i tornen a liderar els rànquings en credibilitat i imparcialitat, segons el panel qualitatiu de GFK.

"Nit i dia" i "La Riera", èxit a la xarxa

La nova sèrie de TV3, "Nit i dia", ha començat amb força a la xarxa. El capítol 1 de la nova sèrie, "N/N Home", ha esta el vídeo més vist aquest mes de febrer, amb 57.782  usuaris únics que han fet 81.070 visualitzacions. "Nit i dia" i "La Riera" monopolitzen les primeres places dels vídeos més vistos del mes de manera destacada. El primer vídeo que no correspon a aquests dues sèries i que ha tingut molt bona acollida és el de l'espai que Empar Moliner, dins "Els matins", va dedicar a la parlamentària Andrea Lévy. El vídeo titulat "Moliner explica a Lévy la història del Parlament", emès el dia 18 de febrer, ha tingut 36.443 usuaris únics que han fet 39.615 visualitzacions.

Per programes, el més vist han estat els telenotícies, amb 280.529 usuaris únics que han fet 487.214 visualitzacions. Els segueix "La Riera", amb 192.052 usuaris i 1.203.487 visualitzacions. A continuació, "Els matins", que han tingut 137.681 usuaris únics que han fet 209.893 visualitzacions. En total, la CCMA ha tingut 1.520.129 usuaris únics que han fet 6.817.846 visualitzacions.

tv3.cat

Anar al contingut