Carles Puigdemont al Parlament (10 d'octubre)
Carles Puigdemont al Parlament (10 d'octubre)

TV3, líder d'audiència el 10-O amb una quota del 28,8%

1.619.000 espectadors van seguir per TV3 i el 3/24 el Ple del Parlament en què compareixia el president de la Generalitat, una quota del 52,3%, que suposa més de la meitat dels espectadors que en aquell moment estaven mirant la televisió. 2,5 milions de persones van connectar amb l'emissió en directe des del Parlament. Amb 1.163.000 espectadors, el "TN Vespre" va assolir una quota del 35,1%. Novament, un dels millors resultats d'audiència dels últims anys.

Nous rècords d'audiència digital i gran seguiment internacional del senyal en directe per internet

1.619.000 espectadors de mitjana van seguir el ple del Parlament en què el president de la Generalitat va presentar els resultats del referèndum de l'1 d'octubre, a través de l'emissió conjunta de TV3 i el 3/24. L'emissió va obtenir una quota de pantalla del 52,3%, és a dir, més de la meitat dels espectadors que en aquell moment estaven mirant la televisió.
2.495.000 persones van connectar amb l'emissió simultània de TV3 i el 3/24, que va tenir, en el minut més vist de tot el dia, a les 21.05, 1.794.000 espectadors.
El "TN vespre", el segon espai més vist del dia amb 1.163.000 espectadors, va assolir una quota del 35,1%, un resultat d'audiència que torna a ser una de les millors xifres dels darrers anys.
El va seguir, en el tercer lloc del rànquing de programes més vistos del dia, el "TN migdia", amb una quota del 29,3% i 540.000 espectadors.
Una vegada més, l'audiència va ratificar la seva confiança en Televisió de Catalunya per seguir l'actualitat i altres programes de TV3 també se situen al rànquing dels més vistos del dia: l'"Especial Més 3/24", emès a partir de les 23.00, en el sisè lloc, amb 331.000 espectadors i un 16,4% de quota; el "TN comarques" en el vuitè, amb 290.000 espectadors i un 17% de quota.
TV3 va ser líder des de les 8.00, amb "Els matins", que va obtenir un 21,1% de quota, i la compareixença del conseller portaveu, Jordi Turull, a la una del migdia, amb un 24,8%.
Pel que fa a la quota diària, TV3 obté un 28,8% de l'audiència, un resultat extraordinari que gairebé iguala el de l'1 d'octubre (29,1%), el millor dels darrers anys.
La franja de tarda de TV3, de 18.30 a 21.30, registra la màxima audiència de tots aquests dies d'alta intensitat informativa: 1.309.000 espectadors.

Nous rècords en consum digital
El portal de la CCMA va tenir ahir una audiència de 879.443 usuaris únics, i 3.623.655 pàgines vistes, la tercera millor dada des de gener del 2015. La secció de notícies (324.cat) va ser visitada per 285.005 usuaris únics.
L'audiència de les emissions de TV3 en directe per internet també marca un nou màxim històric, amb 457.443 usuaris únics, un 6% més que l'audiència de l'1-O.
Per canals, el directe de TV3 també fa rècord, amb 339.256 usuaris únics, un 5,5% més que l'1-O.
L'interès internacional del que passava al Parlament de Catalunya també s'ha vist reflectit en les dades d'audiència del vídeo en directe a través de ccma.cat. Els principals països des d'on es va registrar un seguiment més important de l'emissió van ser, per aquest ordre, el Regne Unit (10.728 usuaris únics), França (10.513), Alemanya (8.405), els Estats Units (7.272), Itàlia (5.032), Suïssa (3.989), els Països Baixos (3.397), Bèlgica (2.511) i l'Argentina (2.179).
Pel que fa a Catalunya Ràdio, les emissions en directe per internet van marcar un nou rècord d'audiència, amb 131.232 usuaris únics, un 50% més que l'1-O.
A les xarxes socials, l'especial informatiu de TV3 d'ahir va ser el tercer programa més comentat del dia a tot Espanya a través de Twitter, amb 13.500 missatges que van generar 6,1 milions d'impressions. El minut d'or va ser a les 19.38, amb 188 missatges per minut.

tv3.cat

Anar al contingut