"Pop up xef"

TV3, líder d'ahir dimecres, amb una quota del 18,1%, amb una excel·lent estrena de "Pop up xef"

TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb un 18,1% de quota, a 6 punts de la segona. El "TN vespre" va ser el programa més vist del dia, seguit de l'estrena de "Pop up xef". També van destacar les altres edicions dels informatius, l'"Està passant" i el "Cuines"

Ahir, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 18,1%, a 6 punts de la segona classificada. Els cinc espais més vistos del rànquing van ser de la cadena, amb el "TN vespre", que presenta Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 765.000 espectadors i un 27,2% de quota.

El segon lloc el va ocupar l'estrena de "Pop up xef", amb Marc Ribas al capdavant, i que ahir visitava Palamós. El van veure 533.000 espectadors i va fer una quota del 21,4%. Va liderar la franja i va obtenir una audiència acumulada de 900.000 espectadors. Tot seguit, es va situar el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, amb 514.000 espectadors i un 28,3% de quota.

L'"Està passant", el programa d'humor del vespre que condueix Toni Soler, amb una quota del 28,3% i 514.000 espectadors, va ser quart. I el cinquè lloc va ser per al "Cuines", en què Marc Ribas va fer un garró de porc amb bolets, que van veure 368.000 espectadors i va fer un 21,8% de quota.

També, en el rànquing dels més vistos, el "TN comarques", que presenta Núria Solé, va ser vuitè, amb una quota del 21,2% i 334.000 espectadors; el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb una quota del 16,7% i 271.000 espectadors, va ocupar el catorzè lloc, i el "Tot es mou", amb Helena Garcia Melero i Lluís Marquina, va ser dinovè, amb una quota del 13,7% i 220.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats)

tv3.cat

#audiènciesTV3

Anar al contingut