TV3 i Catalunya Ràdio donen la benvinguda a l'estiu amb la campanya "Imagina!", amb les veus de Miki Núñez i Mariona, d'"Eu…
TV3 i Catalunya Ràdio donen la benvinguda a l'estiu amb la campanya "Imagina!", amb les veus de Miki Núñez i Mariona, d'"Eufòria"

TV3 i Catalunya Ràdio donen la benvinguda a l'estiu amb la campanya "Imagina!", amb les veus de Miki Núñez i Mariona, d'"Eufòria"

Aquest dijous, 23 de juny, s'estrena la campanya d'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio al "TN migdia" i a "La tarda de Catalunya Ràdio", amb la cançó que serà la banda sonora de la programació estiuenca. Els artistes Miki Núñez (Música Global / Universal) i Mariona Escoda, el presentador i la guanyadora d'"Eufòria", són els qui posen la veu a la banda sonora de l'estiu als mitjans de la CCMA, amb la cançó "Llums de mitjanit", que estarà disponible avui a partir de les 00.00 a les principals plataformes digitals.

Amb l'arribada de l'estiu, com cada any, s'estrena la nova campanya de TV3 i Catalunya Ràdio, que aquest any té com a claim "Un estiu amb TV3, Catalunya Ràdio i Vichy Catalan... Imagina!". Després de dos anys de pandèmia, la campanya d'estiu convida a despertar, sorprendre i trencar la monotonia amb un missatge 100% inspirador, carregat d'energia i optimisme: una reivindicació de la creativitat i la imaginació que tothom té a dins, i que a l'estiu brilla amb una intensitat especial i única. La campanya, que torna a tenir el patrocini de Vichy Catalan, s'estrenarà aquest dijous pels volts de les 15.30, al "TN migdia" de TV3, amb Raquel Sans i Xavi Coral, i a "La tarda de Catalunya Ràdio", amb Òscar Fernández i Elisenda Carod. 

Aquest any, els artistes Miki Núñez (Música Global / Universal) i Mariona Escoda ajudaran a transmetre de manera directa l'esclat de vitalisme, optimisme i energia de la campanya estiuenca,  amb la cançó "Llums de mitjanit", de Miki Núñez, que es va estrenar al final de l'última gala d'"Eufòria" i a partir d'aquesta mitjanit estarà disponible a les principals plataformes digitals.  

Amb la cançó de l'estiu, TV3 i Catalunya Ràdio continuen apostant per cantants de l'escena musical catalana, que aquest any han estat protagonistes de l'exitós programa "Eufòria": el presentador, Miki Núñez, i la guanyadora, Mariona Escola. Els últims anys, han protagonitzat la campanya d'estiu Els Amics de les Arts (2021), Suu (2020), Lildami (2019), Koers (2018), Pau Guillamet "Guillamino" (2017), La Soul Machine (2016), Projecte Mut (2015), Pepet i Marieta (2014), Els Catarres (2013), The Pinker Tones (2012) i The Pepper Pots (2011). 

Imagina! 

Amb la campanya d'aquest estiu, el Departament de Màrqueting de la CCMA fa un brindis per la imaginació, per crear realitats que surtin de la monotonia. La imaginació com a motor de la creativitat, vinculada al color i l'alegria que s'associen de manera natural a l'estiu. I un dels fets diferencials de la campanya serà com es visualitza aquesta explosió d'imaginació i vitalisme.   

Per fer-ho, se suma el concepte creatiu "Imagina!" a tot l'univers iconogràfic de l'estiu amb la tècnica d'animació "stop motion", que en la variant d'animar persones i objectes reals es coneix com a "pixelation". El fet de jugar amb aquesta tècnica aplicada a  l'imaginari estiuenc afegeix una capa "màgica" a la realitat, de manera que els objectes i les persones poden fer qualsevol cosa: la fruita pot ballar, les tovalloles poden ser voladores, les flors i les onades poden cobrar vida...  

Aquest esclat d'imaginació té un fil comú a totes les peces de la campanya: les localitzacions, objectes, accions i personatges que s'animen amb "pixelation" remeten a obres d'art icòniques, clàssiques i contemporànies. En alguns casos, agafant la inspiració en el traç, la paleta de color i la iconografia, i en d'altres, recreant elements concrets d'obres d'art d'arreu del món molt conegudes. En tots dos nivells, es juga amb el vincle amb l'art de manera sorprenent: les obres cobren vida, com a mostra clara de la imaginació i creativitat que transpira la campanya.  

Amb les obres d'art, es vol crear complicitat amb l'audiència i els usuaris de TV3, que probablement hi veuran elements que reconeixeran directament o els resultaran familiars, però des d'una perspectiva nova i fresca. Tot plegat, per transmetre que l'arribada a un estiu ple de vida, d'alegria, i sobretot d'imaginació. 

Anar al contingut