TV3 és líder cada dia, de divendres a dilluns

TV3 lidera des de divendres fins dilluns, amb els telenotícies, "El marcador de la Marató", el "Preguntes freqüents, el "30 minuts" i "Les de l'hoquei, entre els espais més vistos. Excel·lent resultat de l'"Olla de Núria", la primera cursa de muntanya que ha emès TV3

Ahir, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 13,6%. Tres dels quatre programes més vistos del dia van ser de TV3, amb el "TN vespre", que condueix Toni Cruanyes, en primer lloc, amb 644.000 espectadors i un 25,8% de quota. El va seguir el "TN migdia", presentat per Raquel Sans i Carles Prats, amb una quota del 23,3% i 422.000 espectadors.

El tercer lloc va ser per a l'"Està passant", el programa d'humor del vespre, presentat per Toni Soler, amb una quota del 19,3% i 360.000 espectadors. En el rànquing dels més vistos també hi ha en setè lloc "Les de l'hoquei", amb 300.000 espectadors i una quota de l'11,8%. I el vuitè va ser el "TN comarques" amb Núria Solé, que va fer una quota del 19,6% i el van veure 289.000 espectadors. I en desè lloc, el "Cuines", en què Marc Ribas va fer una sopa de pobre, que van seguir 247.000 espectadors i va fer un 15% de quota.

Diumenge, líder amb un 10,2% de quota, amb un excel·lent resultat de la cursa l'"Olla de Núria"

Diumenge TV3 també va ser líder amb una quota del 10,2%. Els tres espais més vistos van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana", que condueixen Ramon Pellicer i Cristina Riba, en els primers llocs. El vespre va ser el més vist, amb una quota del 19,9% i 644.000 espectadors. El del migdia, en segon lloc, va fer una quota del 21,7% i 319.000 espectadors.

El "30 minuts" titulat "Això era casa seva", va fer una quota del 10,9 i 257.000 espectadors.

L'"Olla de Núria", la primera cursa de muntanya que s'ha emès per TV3, va fer un excel·lent resultat, va liderar la franja, amb una quota del 15,2% i 90.000 espectadors. És el millor resultat de la franja en cap de setmana des de "La marató" del 2017.

Dissabte, TV3 va liderar amb els telenotícies i el "Preguntes freqüents"

TV3 va liderar amb comoditat, amb una quota de l'11% de quota. Els dos espais més vistos van ser el "TN cap de setmana migdia", amb una quota del 21,8% i 373.000 espectadors, i l'edició del vespre, en segon lloc, amb 316.000 espectadors i un 17% de quota.

El quart lloc va ser per a "Preguntes freqüents", amb una quota del 13,3% i 217.000 espectadors.

Divendres, "El marcador de la Marató", entre els més vistos

TV3 també va ser líder, en un dels millors divendres de la temporada, amb una quota del 15,8%. Entre els espais més vistos hi ha totes les edicions dels telenotícies, amb el "TN vespre", en primer lloc, amb una quota del 24,9% i 473.000 espectadors. El "TN migdia" va ser segon, amb 418.000 espectadors i una quota del 27,9%. I en quart lloc es va situar el "TN comarques", amb una quota del 19,9% i 257.000 espectadors.

I el programa "El marcador de la Marató" en què es va anunciar la quantitat final que s'ha recaptat a l'última Marató, va ser el cinquè programa més vist i líder de la franja, amb una quota del 14,3% i 255.000 espectadors. A més, 930.000 espectadors van contactar en algun moment amb el programa.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut