
TV3 és la televisió líder a internet a Catalunya durant 70 mesos consecutius i Catalunya Ràdio fa la millor audiència digital d'un mes de febrer amb 897.000 usuaris únics
Segons les dades de febrer del 2023 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 70 mesos consecutius, amb 2.296.000 usuaris únics. Pel que fa a Catalunya Ràdio, obté la millor audiència digital d'un mes de febrer a Espanya, amb 897.000 usuaris únics. En conjunt, la CCMA té un abast del 41% d'internautes catalans amb 2.625.000 usuaris únics.
Segons les dades de Comscore* corresponents al febrer del 2023, TV3 torna a ser la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 2.296.000 usuaris únics. Amb aquesta xifra, ja suma 70 mesos consecutius i gairebé sis anys ininterromputs de lideratge. A tot Espanya** TV3 arriba als 2.718.000 usuaris únics.
Els continguts digitals de Catalunya Ràdio obtenen 764.000 usuaris únics al febrer a Catalunya*, un 5% més respecte a l'any passat. Al conjunt de l'Estat**, un total de 897.000 usuaris únics han accedit als continguts digitals de l'emissora. Amb aquesta xifra, que representa un augment de l'11% respecte al febrer del 2022, Catalunya Ràdio obté la millor audiència digital d'un mes de febrer a Espanya.
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) arriba als 2.625.000 usuaris únics a Catalunya* i té un abast del 41% del conjunt dels internautes al febrer. A Espanya** registra 3.192.000 usuaris únics.
Segons dades internes d'Adobe Analytics***, "Com si fos ahir", "Crims", el "TN vespre", el "TN migdia" i el "TN cap de setmana" són els continguts de TV3 més vistos per internet al febrer.
A Catalunya Ràdio, els continguts més escoltats a la carta al febrer són els programes "Crims", "El suplement", "El búnquer", "El matí de Catalunya Ràdio" i "La tarda de Catalunya Ràdio".
*Comscore MMX Multiplataforma. Regió: Catalunya, juny 2017-febrer 2023, Espanya.
**Comscore MMX Multiplataforma. Audiència total, juny 2017- febrer 2023, Espanya.
***Informació elaborada a partir de les dades internes d'Adobe Analytics, febrer 2023.