Audiències digitals

TV3 és la televisió líder a internet a Catalunya durant 60 mesos consecutius, i Catalunya Ràdio creix un 14% respecte de l'abril de l'any passat

Segons les dades de l'abril del 2022 de Comscore, TV3 es manté líder a internet a Catalunya durant 60 mesos consecutius, amb 2.176.000 usuaris únics a Catalunya i ja són 5 anys de liderat ininterromput tots els mesos. Catalunya Ràdio, amb 788.000 usuaris únics a Catalunya i 871.000 usuaris únics a tot l'Estat, creix un 14% respecte l'abril de l'any passat. Més de 3 milions d'usuaris únics accedeixen als continguts digitals de la CCMA, que torna a situar-se en el primer lloc com a grup audiovisual a Catalunya.

Segons les dades de Comscore* corresponents a l'abril del 2022, TV3 és la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 2.176.000 usuaris únics, i manté el lideratge durant 60 mesos consecutius: ja són cinc anys de liderat ininterromput cada mes. A tot Espanya** TV3 arriba als 2.598.000 usuaris únics.   

Catalunya Ràdio, al conjunt de l'Estat** obté 871.000 usuaris únics i creix un 11% respecte de l'abril del 2021. A Catalunya* aconsegueix 788.000 usuaris únics, amb un increment del 14% respecte de l'abril del 2021.  

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) obté 2.539.000 usuaris únics i un abast del 40,4% del conjunt dels internautes, i es posiciona com el primer grup audiovisual a Catalunya. A Espanya** ha obtingut 3.108.000 usuaris únics. 

Segons dades internes d'Adobe Analytics***, "Eufòria", "Com si fos ahir", el "TN vespre", el "TN migdia" i el "TN cap de setmana" són els continguts de TV3 més vistos per internet a l'abril.  

A Catalunya Ràdio, els continguts més escoltats a la carta a l'abril són els programes "Crims", "El matí de Catalunya Ràdio", "El suplement", "El búnquer" i "La tarda de Catalunya Ràdio".  

  

*Comscore MMX Multiplataforma. Regió: Catalunya, juny 2017-abril 2022, Espanya.  

**Comscore MMX Multiplataforma. Audiència total, juny 2017-abril 2022, Espanya.   

***Informació elaborada a partir de les dades internes d'Adobe Analytics, abril del 2022.  

Anar al contingut